عمده فروشی تریلی تراکتور 4 چرخ 7 تن

محتوای جدول

تریلی های تراکتور با توجه به نوع کاربرد و همچنین میزان باری که می توانند تحمل کنند به انواع مختلفی تقسیم بندی می گردد و یکی از بزرگترین ابعاد آن مربوط به تریلی تراکتور چهار چرخ هفت تن می باشد، عمده فروشی تریلی تراکتور 4 چرخ 7 تن انواع این تریلی ها را که در جنس ها و کیفیت های بسیار بالا تولید شده در رنگ های متنوعی به فروش می رساند که به دلیل قیمت مناسب مورد توجه واقع شده است.

عمده فروشی تریلی تراکتور 4 چرخ 7 تن

موارد استفاده از تریلی تراکتور 4 چرخ 7 تن

موارد استفاده از تریلی تراکتور 4 چرخ 7 تن با توجه به این که این نوع تریلی ها می توانند میزان بالایی از بار ها را در کوتاه ترین زمان جا به جا کند و بنابراین موارد استفاده بسیار زیادی پیدا کرده و از جمله موارد استفاده آن می‌توان به حمل محصولات و تجهیزات کشاورزی اشاره کرد، به طور مثال می توان با استفاده از آن چندین تن سبزی و میوه را جا به جا کرد و همچنین توانایی حمل سموم و همچنین تجهیزات مورد نیاز آبیاری را نیز دارد.

از دیگر موارد مصرف آن که در چندین سال گذشته به شدت افزایش پیدا کرده حمل انواعی از مصالح ساختمانی می باشد، به طوری که می‌ توان به وسیله آن انواعی از بلوک های سیمانی و همچنین میلگرد و تیرآهن را جابجا کرد و با توجه به گنجایش بالایی که دارد می تواند در کوتاه ترین زمان بیشترین میزان این مصالح ها را جابجا نماید.

با استفاده از تریلی تراکتور چهار چرخ هفت تنی می‌ توان انواعی از نخاله و زباله را تیز حمل کرد و از جمله دلایلی که این نوع تریلی ها مناسب ترین ابزار برای جابجایی آن ها می باشد این است که دارای بدنه محکم و خنثی در برابر انواعی از مواد اسیدی، سمی، شیمیایی و غیره است.

توزیع مستقیم تریلی تراکتور 4 چرخ 7 تن

توزیع مستقیم تریلی تراکتور 4 چرخ 7 تن توزیع مستقیم تریلی تراکتور ۴ چرخ ۷ تن به این شکل است که تولید آن در کارخانه مخصوص با استفاده از بهترین ابزار آلات انجام شده و سپس بدون نیاز به هر نوع واسطه‌ ای توزیع آن صورت خواهد گرفت و با توجه به حذف هزینه‌ های اضافه قیمت آن نیز ارزان تر خواهد شد.

از طریق این توزیع کننده برتر می‌ توان به شکل عمده نیز این تریلی ها را دریافت کرد که در این صورت به ازای هر یک خرید اضافه ۲۰ درصد از قیمت آن کسر خواهد شد و همچنین برای خرید های عمده ارسال آن به هر نقطه ایران رایگان است و حتی مشتریان نیازی نخواهد بود که برای خرید به شکل حضوری مراجعه کنند و از طریق این سایت نیز خرید آن قابل انجام است.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری