مرکز تولید بیل تراکتور کشاورزی

محتوای جدول

مرکز تولید بیل تراکتور کشاورزی جز مراکز تخصصی است که در آن انواع مختلفی از بهترین ابزارآلات کشاورزی تولید می شود از این رو کشاورزانی که قصد تهیه ی این نوع بیل ها را دارند می توانند به راحتی و با اطمینان خاطر بهترین نوع از بیل های مخصوص تراکتور را از طریق همین مرکز خریداری کنند.

مرکز تولید بیل تراکتور کشاورزی

مشخصات فنی بیل تراکتور کشاورزی

مشخصات فنی بیل تراکتور کشاورزی بیل های تراکتوری بزرگ معمولا برای جا به جایی حجم زیادی از خاک در زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد, از آنجایی که این بیل ها بر روی تراکتور نصب می شوند استفاده از آنها نیاز به تخصص ندارد و همه ی افراد می توانند به راحتی از آنها استفاده کنند. ما در ادامه به طور مختصر مشخصات فنی بیل تراکتور کشاورزی را شرح خواهیم داد تا بیشتر با این نوع از بیل ها آشنا شوید.

این بیل ها بر روی تراکتور نصب می شوند به همین دلیل زمانی که به آنها احتیاج نداشته باشید می توانید آنها را از تراکتور جدا کنید, بیل دارای دو بازوی قوی مکانیکی می باشد که توسط جک های قدرتمندی کنترل می شود و در هربار فعالیت می تواند حجم زیادی از خاک و بار را جا به جا کند. این جک ها توسط بازوهای فلزی قوی به تراکتور متصل هستند به همین دلیل به خوبی از جک ها محافظت می شود.

همه ی این امکانات تنها با چند دکمه و اهرم قابل کنترل هستند, افراد می توانند از قسمت راننده ی تراکتور این بیل ها را در جهت های مختلف به حرکت درآورند, بیل قسمت جلویی و مهم این دستگاه می باشد که شامل یک تکه فلز پهن و بزرگ است که در قسمت جلویی آن دندانه هایی تعبیه شده از این رو با هربار به حرکت در آمدن بیل دندانه های آن در خاک فرو رفته و حجم زیادی از خاک را درون خود جای می دهد, این کار به طور مرتب هر بار تکرار می شود.

فروشنده انواع بیل تراکتور کشاورزی

فروشنده انواع بیل تراکتور کشاورزی فروشنده انواع بیل تراکتور کشاورزی از جمله فروشنده های معتبری می باشد که سال ها در این زمینه فعالیت داشته و همواره بهترین نوع از این بیل ها را ارائه کرده است, برای خرید از این فروشنده لازم نیست که حتما به صورت حضوری اقدام کنید, بلکه می توانید از هر نقطه ای در کشور برای تهیه ی این بیل ها اقدام کنید.

قیمت فروش بیل تراکتور نسبت به کیفیت و مقاومتی که این محصول دارد و با توجه به اینکه نیاز کشاورزان به نیروی انسانی را کاهش می دهد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و تهیه ی آنها به همه ی کشاورزان توصیه می شود.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری