مرکز پخش تریلی پشت تراکتوری 20 تن

محتوای جدول

تریلی پشت تراکتوری 20 تن برای جابجایی محصولات داخل مزرعه به کار برده می شود. با این کار دیگر نیاز به وجود تریلی داخل مزرعه نیست و همین محصول جایگذین مناسبی برای تریلی محسوب می شود. 

شرکت های سازنده اتاق تریلی برای‌ راحت تر‌ کردن کار‌ کشاورزان اقدام به ساخت تریلی پشت تراکتوری کرده اند. البته باید در نظر‌ داشت که اندازه این اتاق‌ مختلف می باشد و با توجه به نیاز می توان این اتاق را در اندازه دلخواه تهیه کرد.

مرکز پخش تریلی پشت تراکتوری 20 تن

ابعاد اتاق تریلی پشت تراکتوری 20 تن

ابعاد اتاق تریلی پشت تراکتوری 20 تن

این دستگاه به عنوان یدک کش به پشت تراکتور متصل می شود و در دو نوع دو محوره و سه محوره و چهار محوره تولید می شود. این اتاق ها دارای جک هایی هستند که برای خالی کردن بار موجود در اتاق در آنها تعبیه شده اند.‌

ابعاد تریلی پشت تراکتوری از ۳ تن تا ۲۰ تن موجود می باشند که‌ با توجه به نیاز از آن استفاده می شوند. 

با توجه به اندازه اتاق تریلی  ابعاد  آن نیز متفاوت است. باید توجه داشت که محصولی که قرار است در داخل اتاق این تریلی قرار بگیرد چه میزان می باشد و با توجه به این مورد اقدام به خرید تجهیزات مورد نظر خود کنیم.

با توجه به بزرگی زمین کشاورزی و اینکه چقدر محصول ما می خواهیم در زمین کشاورزی خود جابجا کنیم بهتر است اتاق تریلی مناسب انتخاب کرده تا در هزینه ها صرفه جویی کنیم و با بزرگ بودن این تجهیزات جای زیادی را اشغال نکنیم. 

بهترین قیمت تریلی پشت تراکتوری 20 تن

بهترین قیمت تریلی پشت تراکتوری 20 تن

قیمت تریلی پشت تراکتوری با توجه به سایز آن متفاوت می باشد همچنین با توجه به اینکه شرکت‌های مختلفی اقدام به ساخت این تجهیزات می کنند قیمت آن ها متفاوت می باشد علاوه بر اینکه این نوع تجهیزات در داخل کشور تولید می‌شود می توان این نوع تجهیزات را از کشورهای دیگر وارد کشور کرد و از آن استفاده کرد.

بسیاری از فروشگاه های اینترنتی اقدام به فروش تجهیزات کرده اند. علاوه بر فروش این محصول در این فروشگاه ها مشاورانی جهت راهنمایی خرید تجهیزات وجود دارند که ما می‌توانیم با توجه به نیاز خود تجهیزات مناسب را برای خود خریداری کرده و با پرداخت هزینه آن این تجهیزات را در مزرعه خود تحویل بگیریم. 

برای آنکه که بتوانیم این تجهیزات را با قیمتی مناسب تهیه کنیم، می توان از فروشگاه های اینترنتی که اکثراً بدون واسطه اقدام به فروش این تجهیزات می کنند خرید خود را انجام دهیم.

شرکت هایی که این تجهیزات را به صورت جزئی از کشورهای دیگر وارد می کنند به طبع قیمت بالاتری برای محصول در نظر می گیرند. پس بهتر است خرید خود را از جایی انجام بدهیم که خود این فروشگاه با خرید عمده محصول قیمت کمتری پرداخت کرده‌اند و در نتیجه به ما نیز با قیمت کمتری محصول را می فروشند. 

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری