کارخانه تریلی تراکتور چهار چرخ

محتوای جدول

کارخانه تریلی تراکتور چهار چرخ اقدام به تولید و عرضه یکی از انواع تریلی های با ظرفیت بالای پشت تراکتوری نموده است و آن را با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت عالی به صورت تک و عمده به خریداران آن ارائه می کند.

خریداران می توانند در تماس مستقیم و بدون واسطه با این کارخانه نسبت به سفارش آن برای آدرس و مکان مورد نظر خود اقدام کنند همچنین صادر کنندگان نیز می توانند این محصول ایرانی را به کشورهای همجوار مانند عراق صادر کنند.

کارخانه تریلی تراکتور چهار چرخ

آشنایی با تریلی تراکتور چهار چرخ

آشنایی با تریلی تراکتور چهار چرخ

تریلی وسیله بسیار کاربردی برای جابجایی محصولات کشاورزی از قبیل علوفه، میوه، غلات و حتی مصالح ساختمانی است که خود به تنهایی قابلیت تحرک نداشته و باید با وسیله ای کشنده جابجا شود و به این ترتیب جابجایی موارد ذکر شده در حجم زیاد به راحتی ممکن خواهد بود که از نظر اقتصادی برای کشاورزان بسیار با اهمیت است.

تریلی تراکتور چهار چرخ از انواع مختلف تریلی های پشت تراکتوری است که دارای چهار چرخ بزرگ است و به همین دلیل می توان از آن برای حمل بارهای سنگین با وزن 6 تن به بالا استفاده کرد و داشتن چهار چرخ می تواند به خوبی تعادل را در تریلی ایجاد کند و از چپ شدن آن جلوگیری کند.

این تریلی در دو نوع یک طرف تخلیه و دو طرف تخلیه ساخته می شود و ابعاد آن به ویژه از نظر ارتفاع با توجه به نوع استفاده می تواند بسیار متفاوت باشد به عنوان مثال تریلی های چهار چرخ مخصوص حمل علوفه دارای ارتفاع بسیار بیشتری نسبت به انواع دیگر هستند.

عرضه تریلی تراکتور چهار چرخ

عرضه تریلی تراکتور چهار چرخ

عرضه تریلی تراکتور چهار چرخ توسط کارخانه تولیدکننده این محصول انجام می گردد و با امکان تولید تعداد زیادی از این تریلی در طول روز می تواند به خوبی نیاز خریداران این محصول یعنی کشاورزان، فروشندگان تجهیزات کشاورزی و صادر کنندگان آن را با کمترین قیمت ممکن تامین کند.

عرضه این تریلی می تواند به روش اینترنتی صورت گیرد تا به این شکل برای خرید و سفارش آن نیازی به مراجعه حضوری نباشد و به این ترتیب تریلی را بتوان از هر نقطه و در هر زمان تنها از طریق همین وب سایت و تنها با چند کلیک ساده سفارش داد.

در این سایت همه مشخصات این تریلی موجود بوده و خریداران می توانند با مراجعه به آن اطلاعات خود را در مورد آن بالا برده و در صورت تمایل با استعلام قیمت از بخش فروش سایت اقدام به اعلام سفارش خود کنند تا در اسرع وقت برای آنها ارسال شود و خریداران بتوانند برای استفاده در زمین های کشاورزی یا صادرات از آن استفاده کنند.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری