تولید بیل عقب تراکتور

محتوای جدول

تولید بیل عقب تراکتور از جمله محصولاتی می باشد که تیم تخصصی فروش ما امکان عرضه مستقیم آن را فراهم کرده است، به منظور دسترسی را به این محصول تولیدی باکیفیت می توانید سفارشات خود را در کم ترین زمان از طریق همین سایت اقدام کنید.

تولید بیل عقب تراکتور

مراحل تولید بیل عقب تراکتور

مراحل تولید بیل عقب تراکتور در هر صنعتی استفاده از تجهیزات درست مهم ترین نکته ای هست که نیاز به توجه دارد. بیل عقب تراکتور تخصصی ترین تجهیزاتی است که جهت گودبرداری مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول بعد از طی کردن فرایند تولید مورد آزمایش های مختلف قرار گرفته است و با اطمینان می توان گفت که امتحان خود را پس داده است. این محصول با توجه به امکاناتی که به روی خود دارد وظایف خود را در بالاترین کیفیت خود انجام می دهد.

نتیجه سال ها تلاش در این حوزه و همچنین استفاده از بروزترین تکنولوژی ها و امکانات روز دنیا در ساخت آن، بیل عقب جدید می باشد که در ادامه به بررسی مراحل تولید بیل تراکتور می پردازیم. هماهنگی کامل بیل با تراکتور به دلیل به دلیل نصب شاسی بر روی تراکتور قابلیت نصب پیکور ( چکش هیدرولیکی ) تا ۴۰۰ کیلو که در این حالت می توان از بیل به عنوان سنگ شکن نیز استفاده کرد.

از جمله ویژگی های این محصول مجهز بودن آن به سیستم تخلیه و بارگیری پیشرفته می باشد که در این حالت باکت به صورت کامل جمع شده و از ریزش خاک درون باکت جلوگیری میکند. همچنین این حالت بعلت حجم خاک برداری بیشتر راندمان کار را افزایش می دهد. استفاده از ناخن های گوشه ای ( برای چسبیدن کامل به دیوار ) و از جنس فولاد فورچ شده ضد سایش از دیگر خصوصیات این محصول پر کاربرد می باشد.

مرکز فروش بیل عقب تراکتور

مرکز فروش بیل عقب تراکتور خرید انواع بیل های ذکر شده در شهر های ایران به تعداد زیادی انجام می شود و مرکز فروش بیل این وسایل هم در شهر های ایران زیاد می باشد و خریداران به راحتی می توانند به این مراکز فروش مراجعه کنند و وسایل مورد نظر باغداری و کشاورزی خود را نیز خریداری کنند.

به جرات می توان گفت که تمام این نوع از بیل ها از کیفیت مطلوب و بسیار خوبی برخوردار هستند و فروش عمده انواع این بیل ها در کشور به تعداد فراوانی انجام می شود و مراکز فروش ابزار آلات کشاورزی در کشور بسیار فراوان هستند و فروش بیل تراکتوری در بازار ایران در سطح و جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و خریداران به راحتی می توانند به این مراکز مراجعه کرده و محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری