تولید عمده تریلی تراکتور کشاورزی

محتوای جدول

تولید عمده تریلی تراکتور کشاورزی در کشور ما با کیفیت بسیار عالی انجام می‌شود و علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی به بازارهای خارجی صادر می‌شود. در واقع تراکتورسازی و ادوات وابسته به آن در کشور ما با استفاده از مواد اولیه درجه یک انجام می‌شود و این محصولات توانسته اند جایگاه بسیار خوبی در داخل و در خارج از کشور باز کنند و در منطقه جزو محصولات کشاورزی مشهور قلمداد شوند. یکی از این محصولات تریلی می باشد که در ادامه در مورد این محصول بیشتر توضیح خواهیم داد.

تولید عمده تریلی تراکتور کشاورزی

مختصری درباره تریلی تراکتور کشاورزی

مختصری درباره تریلی تراکتور کشاورزی تولید تریلی تراکتور در سایز ها و اندازه های مختلف انجام می شود در واقع اندازه های این محصول می‌تواند در سطح کوچک تا سطح بزرگ سایز بندی شوند.

رنگ های اجرا شده روی بدنه این تریلی به گونه ای هستند که اجازه واکنش آب با آهن تریلی را نمی دهند و به همین جهت آن را از زنگ زدگی حفظ می کند. علاوه بر آن خود مواد اولیه و آهن و به عبارتی فولاد استفاده شده در تولید تریلی نیز در برابر زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی دارد.

نکته دیگری که در باره تریلی های کشاورزی می بایست شرح دهیم اندازه دیواره های آن می باشد. در واقع اندازه دیواره های تریلی به صورت استاندارد در حدود ۵۰ یا ۶۰ سانتی‌متر تعریف می‌شود.

اما دیواره های تاشو نیز برای این محصول تعبیه شده اند که در صورت نیاز می توان آنها را به وسیله چفت و بست های کاملا مستحکم به دیواره اصلی وصل کرد.

جک مورد نیاز برای نگه داشتن تریلی نیز یکی از محصولات فرعی میباشد که به همراه تریلی به فروش می رسد.

این جک بسیار پر قدرت بوده و در زمانی که تریلی دیگر به تراکتور وصل نیست آن را به صورت کامل روی پا نگه می دارد. علاوه بر آن چرخ‌های تریلر نیز از نوع بسیار با کیفیت تولید شده اند و قابلیت حمل بار در تناژهای بالا را دارا می باشند.

خرید مستقیم تریلی تراکتور کشاورزی

خرید مستقیم تریلی تراکتور کشاورزی از آنجایی که کشور ما در تولید این محصول بسیار موفق عمل کرده است‌. مشتری می تواند جهت خرید تریلی تراکتور کشاورزی به صورت مستقیم اقدام نموده و با برقرار کردن ارتباط مستقیم با کارخانه تولید کننده محصول مورد نظر خود را در اندازه و همچنین در رنگ دلخواه خریداری نماید.

شما می توانید محصول مورد نظر خود را از کارخانه تولید داخلی با کیفیتی بسیار عالی و قابل رقابت با تولیدات داخلی و حتی بهتر از آن ها خریداری نمایید و علاوه بر آن امکان خرید عمده این محصول نیز فراهم آمده است. لذا مشتری می تواند جهت خرید عمده نیز از طریق لینک‌های ارتباطی سفارش خود را ثبت نماید.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری