تولید کننده انواع بیل لودری عقب

محتوای جدول

بیل های لودری بزرگترین نقش را در راهسازی، صنعت ساختمان و بسیاری صنایع دیگر ایفا می کنند. هرچقدر عملکرد این دستگاه ها و راندمان آنها بالاتر باشد و قدرتمندتر عمل کنند پیشبرد کار نیز سریعتر صورت خواهد گرفت.

این شرکت به عنوان تولید کننده انواع بیل لودری از جمله بیل لودری عقب، آمادگی مرتفع ساختن نیاز صنایع کشور به بهترین نحو ممکن را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

تولید کننده انواع بیل لودری عقب

نحوه کار بیل لودری عقب

نحوه کار بیل لودری عقب بیل های لودری انواع متفاوتی دارند از جمله بیل لودری عقب، بیل لودری جلو و یا انواع دیگر، در این مطلب قصد داریم به بررسی نحوه کار این مدل بیل های لودری بپردازیم که یکی از مهمترین و مورد نیازترین ماشین آلات عمرانی محسوب می گردد.

ساختمان بیل های لودری عقب برخلاف بیل های لودری جلو می باشد. بدین صورت که در بیل های لودری عقب تیغه در جهت عکس بیل لودری جلو قرار گرفته است. کاربرد این دو مدل لودر متفاوت است و بسته به نیاز و بازار هدف یکی از این دو طرح لودر مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که می دانید لودر (Loader) به معنای حمل کننده می باشد و تیغه بیل های لودری عقب در حقیقت وظیفه حمل انواع محموله و بار را دارد. در واقع این بیل ها می توانند خاک، مصالح، نخاله های ساختمانی، سنگ های معدنی بزرگ و هر نوع بار دیگری را حمل و جابه جا نمایند. قدرت تیغ و حمل این لودرها وابسته به میزان قدرت موتور و فنی دستگاه است.

بیل لودری های عقب می توانند در دو دسته چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری تقسیم بندی گردند. تیغه این لودرها تحت فرمان راننده لودر بوده و با تعبیه جک های خاص در ساختار لودر، راننده با انعطاف کامل اختیار هرگونه مانور با تیغه را دارد. عملیات بارگیری در این مدل بیل ها متفاوت است و تکنیک های گوناگونی دارد، هر راننده و اپراتور می تواند بسته به مهارت و تشخیص خود از یک روش برای بارگیری و کار با بیل لودری استفاده کند.

به طور کلی نحوه عملکرد بیل های لودری عقب تحت تاثیر سیستم هیدرولیکی تعیین شده، موتور، شاسی و جام می باشد و این بیل ها با دو نوع سوخت بنزین و یا گازوئیل کار می کنند که البته اخیرا بیل های لودری الکتریکی نیز وارد بازار شده است.

نرخ اصلی بیل لودری عقب

نرخ اصلی بیل لودری عقب نرخ بیل لودری متاثر از عوامل زیادی است. برندهای گوناگون داخلی و خارجی زیادی مشغول تولید بیل لودری عقب هستند که هر کدام بسته به پارامترهای مختلف ماشین آلات خود را نرخ گذاری می کنند. این مجموعه نیز به عنوان یکی از برترین شرکت های فعال تولید کننده بیل لودری افتخار سالها حضور و رقابت در بازار فروش را دارد که در کنار حفظ کیفیت توانسته متناسب ترین و بهترین نرخ را برای این ماشین آلات تعیین کند.

برای کسب اطلاعات در رابطه با انواع بیل های لودری عقب و نیز نرخ اصلی و روز آنها می توانید از کمک کارشناسان فروش بهره مند شوید.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری