خرید بیل تراکتور 475 جفت

محتوای جدول

بیل تراکتور 475 جفت یکی از محبوب‌ ترین و پر کاربرد ترین ادوات کشاورزی است که برای خاک برداری در پروژه های ساختمانی و یا حوزه کشاورزی استفاده می‌ شود و خرید بیل تراکتور به روش های مختلفی انجام می شود که یکی از نازل ترین روش های خرید این محصول خرید مستقیم و بدون واسطه است که مجموعه ما امکان خرید بیل 475 را به صورت بدون واسطه و مستقیم برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است تا شما برای تهیه این محصول هزینه های نازلی را بپردازید.

خرید بیل تراکتور 475 جفت

مهم ترین ویژگی بیل تراکتور 475 جفت

مهم ترین ویژگی بیل تراکتور 475 جفت بیل تراکتور یکی از ادوات کشاورزی است که مهم ترین هدف تولید آن خاکبرداری در حجم بالا است. بیل های تراکتور از لحاظ سایز بندی دارای مدل های مختلفی هستند که هر یک از مدل های آن ها می‌ توانند با تراکتور هایی با کارکرد های متفاوت نصب شوند.

یکی از ویژگی های بیل تراکتور 475 مقاومت بدنه آن ها است. این بیل ها از جنس آلیاژ های آهن تولید شده اند. در نتیجه در برابر فشار بالا تحمل فوق‌ العاده‌ ای دارند و انواع ضربات سنگین نمی‌ تواند در سطح آن ها فرورفتگی و خمیدگی ایجاد کند.

طراحی بدنه بین تراکتور ۴۵۷ کاملا استاندارد انجام شده است به طوری که این بیل‌ ها از لحاظ کیفیت دقیقا مشابه با بیل های مرغوب خارجی هستند. با این تفاوت که قیمت آن ها نسبت به نمونه‌ های خارجی تنزل پیدا کرده است. از همین جهت فعالین در صنایع کشاورزی همواره خرید بیل های تراکتور ایرانی را به خارجی ترجیح می‌ دهند و از عملکرد بی‌ نظیری این ادوات نهایت استفاده را می برند.

البته این نکته را باید ذکر کرد که بدنه فلزی بیل تراکتور در برابر رطوبت نیز مقاومت فوق‌ العاده‌ ای دارد و به هیچ عنوان در سطح آن زنگ زدگی و اکسید ایجاد نمی‌ شود و جنس ضد زنگ بدنه فلزی این بیل ها باعث شده است که طول عمر آن ها نیز افزایش پیدا کند و همواره مقاومت شان ثابت باقی بماند و در آن تغییر ایجاد نشود.

فروش بیل تراکتور 475 جفت

فروش بیل تراکتور 475 جفت تراکتور جزو پر کاربرد ترین ادوات کشاورزی است که فروش بیل ۴۷۵ با توجه به کیفیت و عملکرد بی‌ نظیری که دارد نسبت به سایر بیل های تراکتور به مقدار بیشتری انجام شود. البته برای فروش بیل 475 تراکتور باید در نظر داشت که روز به روز اطلاعات خود را در زمینه این محصول باید به روز رسانی کرد تا هنگام فروش بیل تراکتور به طور مطلوب تری بتوان مشتریان را راهنمایی کرد تا انتخاب درستی انجام دهند که این عمل یکی از اصول مشتری مداری است که باید در زمینه فروش بیل ۴۷۵ رعایت شود و باعث جلب اعتماد مشتریان شود.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری