خرید تریلی تراکتور باغی روسی

محتوای جدول

تریلی تراکتور از جمله اقلامی می باشد که از زمان های گذشته تا به امروز، به عنوان وسیله ای کاربردی در باغبانی شناخته شده می باشد. اقلام روسی به خاطر کیفیت و کارایی بالایی که دارند، تا سال های سال، کیفیت ممتاز اولیه خود را حفظ نموده و راندمان فوق العاده ای به نمایش خواهند گذاشت. خرید تریلی تراکتور باغی روسی، می تواند در بخش های گوناگون، به کمک کشاورز آمده و انجام امورات را آسان نماید.

خرید تریلی تراکتور باغی روسی

مدل های متنوع تریلی تراکتور

مدل های متنوع تریلی تراکتور تریلی های تراکتوری دارای مدل های متنوعی می باشد. این اقلام تهیه شده از آلیاژ های چدنی و آلومینیومی با روکش گالوانیزه بر روی خود می باشند تا در اثر بارش باران های فصلی، تابش پرتو های خورشیدی و یخبندان های زمستانه، همواره کیفیت برتر خود را حفظ نموده و دچار زنگ زدگی نشوند.

با توجه به اندازه تریلی، قابلیت جابجایی بار از یک تا پنج تن را در خود جای داده است. در مدل های مختلف از طرفین یا درب عقب، به کمک جک هیدرولیکی که در آن تعبیه شده است، باز شده و به خارج سازی مواد ذخیره شده می پردازد. 

لاستیک ها اندازه استانداردی داشته تا در زمان حمل و نقل، فشار بار را به خوبی تحمل نموده و کارایی بالایی به نمایش بگذارند. فلزات توانی برای آسیب رسانی به آن را نداشته و ضد ضربه باشد. دارای چراغ های ترمز و خطر بر روی خود بوده تا خودرو های پشتی را به خوبی آگاه نماید. 

نصب ساده ای برای اپراتور داشته و بتوان توری های مختلف را بر روی آن پیاده سازی نمود. مدل های مختلف تریلی، دارای کفی مستحکمی می باشند تا فشار تناژ بالای بار را به صورت ایده آل تحمل کنند.

از همه مهم تر این است که قدرت مانور ایده آلی داشته باشد تا در زمین های خاکی، گلی و آسفالت، در سربالایی و سر پایینی بتواند راندمان فوق العاده ای از خود به نمایش بگذارد.

فروش تریلی تراکتور باغی در اصفهان

فروش تریلی تراکتور باغی در اصفهان خرید انواع تریلی تراکتور باغی، علاوه بر ساده نمودن بی اندازه کار، با کاهش پرداخت به کارگر های روز مزد، سبب می شود تا در هزینه های نهایی کشاورز نیز صرفه جویی به عمل آید. در نتیجه خریدی رضایت بخش را به انجام رسانیده و استفاده شایسته ای از آن به عمل خواهد آورد.

رنگ بکارگیری شده درجه یک بوده و در اثر برخورد باران و پرتو های آفتاب، دچار تغییر ماهیت نمی گردد. فروش تریلی تراکتور اصفهان به روش های اینترنتی و تلفنی صورت می پذیرد. بدین ترتیب تمام مشتریان ارجمند می توانند به ساده ترین شکل ممکن، به محصول درخواستی خود دسترسی داشته باشند. 

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری