سفارش انواع تریلی پشت تراکتوری

محتوای جدول

ثبت سفارش انواع تریلی پشت تراکتوری در شرکت ما صورت می گیرد.مجموعه ما آرزومند است با عرضه این وسیله بسیار کاربردی و ضروری ،قدمی برای کمک و سهولت کار کشاورزان و دامداران و صنعتگران عزیز برداشته باشد.

سفارش انواع تریلی پشت تراکتوری

مزیت های استفاده از تریلی پشت تراکتوری

مزیت های استفاده از تریلی پشت تراکتوری مزایای استفاده از تریلی پشت تراکتوری به این صورت است:

یکی از ماشین آلات پرکاربرد در زمینه کشاورزی و دامداری ،تریلی پشت تراکتوری می باشد. این وسیله در واقع یک نوع تریلی هست که به تراکتور متصل شده و برای حمل و نقل محصولات کشاورزی و خاک و کود و بذر گیاهان و غیره به کار می رود. همچنین از آن می توان برای جابه جایی حیوانات و دام بهره برد.

به دلیل آسانی و راحتی وصل کردن و جدا کردن از تراکتور ،در تمامی صنایع، کشاورزی و دامداری و تمام مواردی که نیاز به جابه‌جایی قطعات و یا محصولات و خاک و کود و یا دام را دارند ،مورد استفاده قرار می گیرد.

جنس بدنه تریلی پشت تراکتوری از فلز مقاوم می باشد ،بنابراین در مقابل ضربات و حرارت مقاومت بالایی دارد و قابلیت حمل و فشار بارهای سنگین را دارا می باشد

تریلی پشت تراکتوری به دلیل لاستیک های بزرگ و پر قدرتی که دارد در محیط های کوهستانی و سنگلاخ و خاکی ،به راحتی قابلیت حمل بار را دارا می باشد . اندازه و تعداد لاستیک های مورد استفاده در تریلی پشت تراکتوری به اندازه تریلی بستگی دارد،هر چه تریلی بزرگتر باشد لاستیک ها بزرگتر و به تعداد بیشتری است.

تریلی پشت تراکتوری دارای تنوع زیاد و بالایی می باشد و بسته به میزان وزن باری که تریلی می تواند تحمل کند،سفارش و خریداری می گردند . مثلاً تریلی پنج تنی ،قابلیت حمل تا پنج تن بار را دارا می باشد.

پخش بهترین تریلی پشت تراکتوری

پخش بهترین تریلی پشت تراکتوری

شرکت ما در پخش بهترین تریلی پشت تراکتوری فعالیت دارد . عرضه تریلی پشت تراکتوری در سایزهای گوناگون و مدل های متنوع انجام می پذیرد تا جوابگوی همه نیازهای مشتریان باشد .

تریلی پشت تراکتوری یکی از ماشین آلات سودمند به خصوص در عرصه کشاورزی و مورد استقبال کشاورزان عزیز می باشد. شرکت ما پخش کننده انواع تریلی پشت تراکتوری در رنگ ها و اندازه ها و مدل های مختلف می باشد .که هر کدام دارای لاستیک و جک و سیلندرهای مختلف می باشند .

کیفیت بالای تریلی پشت تراکتوری عرضه شده در مجموعه ما ،باعث جلب رضایت خریداران محترم شده است. فروش این دستگاه در سراسر کشور با قیمت مناسب مصرف کننده و اقتصادی ،انجام می گیرد .

مشتریان گرامی می توانند با توجه به وزن تریلی مورد نیاز خود ،اقدام به ثبت سفارش تریلی پشت تراکتوری بنمایند .

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری