سفارش تریلی پشت تراکتوری تک محور

محتوای جدول

امروزه به سبب کارآیی زیاد تریلی پشت تراکتوری تک محور در مواردی مانند کشاورزی، حمل و نقل خاک این محصول مورد توجه خاص کشاورزان می باشد. کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع تریلی تک محوری است. کشاورزان می توانند این ماشین آلات را به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها خریداری کنند تا بتوانند به کار خود سرعت ببخشند. خریداران تریلی پشت تراکتوری تک محور می توانند سفارش خرید خود را در وبسایت ما درج نمایند.

سفارش تریلی پشت تراکتوری تک محور

مشخصات تریلی پشت تراکتوری تک محور

مشخصات تریلی پشت تراکتوری تک محور

قابل ذکر است که ایران دارای بزرگ ترین و البته بهترین کارخانه های تریلی کفی پشت تراکتوری است. این کارخانه ها با کیفیت ترین تریلی پشت تراکتوری تک محوری را می سازند که جهت انواع عملیات کشاورزی مثل جا به جایی مورد استفاده قرار می گیرد. این کارخانه ها از مارک های معتبر و معروف برای تولید کالاهای خود استفاده می کنند و انواع سفارشات را در زمینه محصول مذکور از مشتریان خود قبول می کنند. این تریلی به کمک چند عدد چرخ ساخته می شود که می توان به تریلی دو چرخ، چهار چرخ، تریلی تراکتور شش چرخ که با دو عدد جک همراه است نام برد.

مشخصات تریلی پشت تراکتوری تک محوری:

  • دارای ظرفیت های مختلف از 5 تا 8 تن
  • دارای سرعتی مابین 20 تا 25 کیلومتر در ساعت
  • دارای کیفیت ساخت بالا
  • دارای تورهای هائی

کاربرد تریلی پشت تراکتور تک محوری:

  •          جهت حمل و نقل خاک
  •          برای جا به جایی کود
  •          برای حمل و نقل انواع محصولات کشاورزی
  •          برای جا به جایی دام و طیور
  •          جهت جا به جایی انواع کاه، یونجه و خوراک دام و طیور

قیمت تریلی پشت تراکتوری جدید

قیمت تریلی پشت تراکتوری جدید

امروزه با توجه به تغییرات دائمی قیمت ها نمی توان قیمت تریلی تراکتوری را به طور دقیق تعیین نمود. تنوع نوع تریلی ها در تعداد چرخ ها، اندازه و تعداد جک، وزن و ابعاد لاستیک، تعداد سیلندر ذکر می شود. همه موارد عنوان شده باعث ایجاد تنوع در مدل ها و طرح های تولید شده در این کالا شده است. برخی از تریلی ها توانایی حمل چندین تن بار را هم دارند.

قابل ذکر است که تعداد لاستیک هایی که در تریلی های پشت تراکتوری استفاده می شود، به اندازه و شکل تریلی غالبا بستگی دارد. از اینرو این تریلی ها در تعداد لاستیک، تحمل وزن بار و …. با یکدیگر فرق دارند.

 شما مشتریان عزیز، جهت سفارش تریلی تراکتوری جدید می توانید به صورت حضوری به فروشگاه ما مراجعه کنید و این ماشین آلات را سفارش دهید. قابل ذکر است که هر یک از این موارد برای کار مخصوصی استفاده می شوند و قدرت باربری آنها با هم فرق دارد. حتما قبل از خرید معیارهای خود را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید نمایید تا بتوانید محصولی متناسب با نیاز خود را خریداری کنید.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری