شرکت تریلی تراکتور دو طرف تخلیه

محتوای جدول

شرکت تریلی تراکتور دو طرف تخلیه را مستقیما به بازار جهت فروش عرضه می کند. تریلی های دو طرف تخلیه امروزه کاربردهای زیادی در صنایع مختلف از جمله کشاورزی، دامپروری و راه سازی دارند. شرکت تریلی دو طرف تخلیه را برای راحتی بیشتر خریداران به صورت عمده عرضه می کند.
در حال حاضر انواع تریلی تراکتور در مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. برای فروش بهتر، ارائه محصول به صورت اینترنتی هم انجام می گیرد و خریداران می توانند در کمترین زمان و با پرداخت هزینه کمتر، خرید خود را آنلاین انجام دهند.
شرکت تریلی تراکتور دو طرف تخلیه

تریلی تراکتور دو طرف تخلیه چه خصوصیاتی دارد؟

تریلی تراکتور دو طرف تخلیه چه خصوصیاتی دارد؟ همانطور که می دانید تریلی تراکتور از جمله ادوات کشاورزی بوده که با اتصال به پشت تراکتور نقش کشنده را ایفا می کند. تریلی تراکتورها از نظر ظرفیت بسیار متنوع هستند. یکی از پرفروش ترین انواع تریلی تراکتور از نوع تراکتور دو طرف تخلیه می باشد.
این نوع تریلی از بخش های مختلفی چون لاستیک ها، شاسی، محور و اتصال دهنده و… تشکیل شده است. تریلی دو طرف تخلیه دارای دو محور بوده و می تواند تا 5 تن بار را در خود جای دهد.
تریلی تراکتور دو طرف تخلیه دارای 4 عدد لاستیک می باشد. سیستم فرمان بوده برعکس برخی از انواع تریلی های تراکتور به صورت غربالکی می باشد. به عبارت دیگر چرخش فرمان به کمک غربیلکی که در زیر فرمان تعبیه شده انجام می شود.
این نوع تریلی می تواند بار را در زاویه 45 درجه تخلیه نموده و شرایط تخلیه آن به سمت طرفین می باشد. امروزه برای حمل بارهایی تا با وزن 5 تن از این نوع تریلی تراکتور استفاده می شود.

نرخ تریلی تراکتور دو طرف تخلیه

نرخ تریلی تراکتور دو طرف تخلیه نرخ تریلی دو طرف تخلیه در بازار با توجه به عوامل مختلفی تغییر می کند. از مهمترین عواملی که سبب نوسان دار شدن قیمت این نوع ادوات می شود، می توان به سایز تریلی، نوع و روش تخلیه و وارداتی یا داخلی بودن آن اشاره نمود.
در کنار عوامل ذکر شده چگونگی عرضه و فروش در بازار هم بسیار مهم است. اگر فروش از طریق واسطه ها انجام گیرد، نرخ ها معمولا گرانتر از زمانی خواهد بود که فروش مستقیما انجام می شود.
ما به عنوان عرضه کننده عمده در تلاشیم تا بهترین نوع تریلی دو طرف تخلیه مخصوص تراکتور را به صورت مستقیم به خریداران عرضه نماییم. فروش ما به صورت اینترنتی و از طریق سایت بوده و شما می توانید برای ثبت سفارش به صورت آنلاین و 24 ساعته اقدام کنید.
از آنجا که واسطه ها نقشی در تعیین قیمت ها ندارند، نرخ های اعلام شده کمتر از نرخ بازار آزاد می باشد.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری