شرکت تولید تریلی دو چرخ تراکتور

محتوای جدول

برای سهولت خرید مشتریان تریلی دو چرخ تراکتور، شرکت تولیدی آن ها امکان خرید به صورت آنلاین از طریق وب سایت های اینترنتی را مهیا نموده است. به این طریق در خرید انواع تریلی دو چرخ، واسطه ها حذف شده و محصولات با کمترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها در دسترس خریداران قرار می گیرد. 

شرکت تولید تریلی دو چرخ تراکتور

موارد استفاده تریلی دو چرخ

موارد استفاده تریلی دو چرخ تریلی دو چرخ در مزارع کشاورزی انواع بار را حمل می کند، از جمله کاه، علوفه، سنگ، خاک، چوب و هر نوع بار دیگری که در زمین های کشاورزی باشد. این قطعه اغلب در پشت تراکتور جای می گیرد. ظرفیت حمل بار این تریلی ها متفاوت است و معولا از 2 تن به بالا تولید شده اند. از انواع مختلف آن ها که در بازار بسیار پرفروش است تریلی روسی تراکتور است. از این تریلی های دو چرخ بسته به میزان ظرفیت، اندازه و توانایی برای حمل بار های مختلف استفاده می شود. مقدار تحمل ظرفیتی تریلری های دو چرخ با توجه به مدل آن ها متفاوت است اما اغلب حداکثر تحمل وزن بار برای آن ها 4 تن می باشد. 
ساخت تریلی دو چرخ در انواع سایز های مختلف در کشور ما در حجم بالا صورت می گیرد، این تریلی ها اگر در ساخت آن ها استاندارد های کافی رعایت شده باشد بیشترین میزان کارایی و بازدهی را در زمینه های حمل بار به جا می گذارند. 
برخی از مزایای استفاده تریلی های دو چرخ که منجر به کاربرد بالای آن ها در زمین های کشاورزی شده است به گونه ی زیر می باشد؛
امکان باز شدن دیواره های ماشین
دارای کفی های بسیار خوب و تقویت شده
برخورداری از لاستیک های پر قدرت 
دارای ترمز و چراغ برق خطر 
امکان نصب توری در قسمت بالای دیواره ها
قابلیت نصب و جاگذاری آسان بر روی انواع تراکتور
امروزه برخی از شرکت های تولید کننده این ادوات قابلیت جدید حرکت روی ریل های قطار را نیز به آن ها اضافه نموده اند.

قیمت جدید تریلی دو چرخ تراکتور

قیمت جدید تریلی دو چرخ تراکتور قیمت تریلی های دو چرخ تراکتور بر اساس ظرفیت، نوع کاربرد، آلیاژ به کار رفته در ساخت آن ها و میزان مدت ضمانت نامه شرکت تولید کننده بازه متفاوتی دارند.

این مرکز انواع تریلی های دو چرخ کشاورزی را با قیمت های متفاوت و بر حسب نیاز مشتریان فراهم و ارائه می نماید. استعلام قیمت جدید هر کدام از انواع این محصول را می توانید از کارشناسان این واحد مرکزی جویا شوید. قیمت جدید این تریلی ها با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و تحریم های پیش آمده تغییر کرده و متناسب با مواد اولیه ساخت آن ها می باشد.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری