شرکت ساخت تریلی پشت تراکتور جک دار

محتوای جدول

شرکت های ساخت تریلی پشت تراکتور جک دار علاوه بر تولید محصولات با کیفیت خود با قیمت مناسب سعی بر آن داشته است تا تمامی لوازم یدکی مورد استفاده محصولات تولیدی خود نیز به درستی توزیع و در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا دیگر آن ها هیچ نگرانی از خدمات و پشتیبانی پس از فروش نداشته باشند. 

شرکت ساخت تریلی پشت تراکتور جک دار

انواع تریلی جک دار تراکتور

انواع تریلی جک دار تراکتور انواع تریلی جک دار سه محوره می توان به موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

  • تریلی 1.5 تن گلدونی(باغی)
    این نوع تریلی مخصوص تراکتور های کمرشکن باغی تک محوره با ظرفیت 1.5 تن می باشد. این نوع تریلی قابلیت تخلیه از عقب و همچنین سیستم فرمان ابتدایی نیز دارا است.
  • تریلر کشنده سنگین 20 تن
     ابعاد اتاق این نوع تراکتور 230 در 600 سانتی متر، لبه ای به ارتفاع 130 سانتی متر با ظرفیت 20 تن است که به منظور حمل و نقل تولیدات کشاورزی اعم از دامی، باغی و … مورد استفاده قرار می گیرد. 
  • تریلی 3 محور 10 تن
    این نوع تریلی قابلیت تخلیه به طرفین نیز دارا می باشد. 
  • تریلی جفت چرخ سنگ کش
    به منظور حمل و نقل مصالح سنگین چون سگ و … استفاده می شود.
  • تریلر تک محور جفت چرخ اتوبوسی 8 تنی
    ابعاد اتاق 2 در 3 متر در ارتفاع 90 سانتی متر، دارای دو جک که به منظور حمل ضایعات و مصالح ساختمانی به کار برده می شود. 
  • تریلر چهار چرخ دو محور
    اتاق تریلی در ابعاد 2 در 4 دارای دو جک و دو محور که قابلیت تخلیه بار از طرفین را دارد و کاربرد آن در حمل و نقل تولیدات کشاورزی می باشد.

عرضه کننده تریلی پشت تراکتور جک دار

عرضه کننده تریلی پشت تراکتور جک دار مشتریانی که قصد خرید تریلی تراکتور جک دار در پشت را دارند می توانند به شرکت های عرضه کننده این محصولات مراجعه نمایند چرا این مراکز تمام سعی خود را می کنند تا محصولات با کیفیتی همراه به ضمانت و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار دهند و شما دیگر بدون هیچ دغدغه ای می توانید با خیال راحت اقدام به خرید نماید. 

یکی از جمله اجزای سازنده اصلی مورد استفاده در تریلی تراکتور، نوع جک بکار برده شده در آن می باشد که بر میزان کیفیت عملکرد دستگاه نیز نقش خواهد بسیار مهمی در تخلیه بار دارد چرا که همیشه زیر فشار وزن می باشد و به همین دلیل به شما پیشنهاد می شود که از مراکز عرضه کننده که محصولات با کیفیتی عرضه می کنند خریداری نماید هر چند در ابتدا هزینه ای بالاتر در مقایسه با محصولات ارزان اما بی کیفیت پرداخت می کنید اما این هزینه تنها یک بار است و نیاز به تعویض و یا تعمیر مجدد نخواهید داشت. 

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری