شرکت فروش تریلی سه محوره تراکتور

محتوای جدول

تریلی سه محوره تراکتور با قیمت استثنایی در این سایت زیر نظر کارشناسان و فروشندگان معتبر کشوری به فروش می رسد. این تریلی مناسب برای حمل بارهای سبک و سنگین است و به کشاورز این امکان را می دهد که محصول مورد نظر خود را با هر تناژی که هست به مقصد راساند.

شرکت فروش تریلی سه محوره تراکتور

اندازه های مختلف تریلی سه محوره

اندازه های مختلف تریلی سه محوره

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به غلط تریلی را با نام ماشین اشتباه گرفته باشید، بهتر است بدانید که تریلی وسیله ای است برای حمل بارهای سبک و سنگین که وزن و تناژ متفاوتی دارند. از تریلی های دو محور گرفته تا تریلی های سه و پنج محور، تریلی تراکتور براساس وزنی که حمل می کنند و توانی که دارند به اندازه های متفاوتی تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:

  • تریلر 10 تن: که مشخصات فنی این تریلر به این صورت است که سه محوره می باشند حداکثر سرعت آنها 30 کیلومتر بر ساعت است، وزنی معادل با کیلوگرم 2000 دارند، دو عدد جک تلسکوپی و 6 عدد لاستیک دارند.
  • تریلر 5 تن: این نوع تریلر ها دو محوره می باشند و حداکثر سرعت آنها سی کیلومتر بر ساعت است و هزار و دویست کیلوگرم وزن دارند.
  • تریلر 3.5 تن: این طرح ها نیز یک محوره می باشند و حداثر سرعت در این مدل ها نیز مانند نمونه های قبلی 30 کیلومتر بر ساعت است و وزنی حدود 900 کیلوگرم دارند.

اندازه های مختلف تریلی سه محور با توجه به نیاز مشتری تعیین می گردد و این تریلرها توانایی حمل بارهای سنگین، بارهایی که ارتفاع استانداردی ندارد، حمل و نقل بارهایی که حجم کم اما وزن زیاد دارند و بالعکس و غیره را دارند و کاربردهای آنها باعث جلب رضایت کشاورزان شده است.

قیمت امروز تریلی سه محوره تراکتور

قیمت امروز تریلی سه محوره تراکتور

با توجه به بالا رفتن لحظه ای و تغییرات سریع قیمت ارز در بازار کشور قیمت اکثر اجناس روند صعودی داشته است به طوری که بعضی از اقلام با دو تا سه برابر قیمت قبل به فروش می رسند، این مسئله در مورد تریلی ها هم درست و صادق است اما هنوز مراکز و نمایندگی های معتبری وجود دارند که این وسیله ها را با قیمت بسیار مناسب و استاندارد در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند.

خرید و فروش تریلی سه محوره تراکتور با قیمت استثنایی با روش های بسیار ساده و آسان انجام می شود. برای دانستن قیمت روز تریلی تراکتور سه محور می توانید با کاشناسان و فروشنگان تماس بگیرید و بهترین جنس را با کیفیت عالی و هزینه مقرون به صرفه تهیه نمایید.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری