عرضه مستقیم تریلی کششی پشت تراکتوری

محتوای جدول

عرضه مستقیم تریلی کششی پشت تراکتوری به عنوان یکی از ادوات اصلی کشاورزی به صورت مستقیم توسط وب سایت فروشگاهی ما انجام می‌شود کشور ما به خصوص شهر تبریز به عنوان یکی از اصلی ترین تولید کنندگان انواع مختلف ادوات کشاورزی و تراکتور های مخصوص کشت و کار می باشد به همین جهت انواع مختلف وسایل و تجهیزات فرعی تراکتور از قبیل تریلی و انواع تجهیزات دیگر را نیز به صورت عمده و با کیفیت بسیار عالی تولید و به بازار فروش ارائه کرده است.

عرضه مستقیم تریلی کششی پشت تراکتوری

معرفی تریلی کششی پشت تراکتوری

معرفی تریلی کششی پشت تراکتوری اگر بخواهیم به معرفی تریلی کششی پشت تراکتوری بپردازیم می بایست بگوییم که این محصول به عنوان یکی از محصولات بسیار پر کاربرد در زمینه حمل مواد کشاورزی دارد به عنوان مثال در بسیاری از مواقع کشاورز از زمین خود پس از جداسازی انواع محصولات زراعی از جمله گندم و جو و یا حتی لوبیا از پیله آنها نیازمند حمل و نقل کاه های به جا مانده از آنها می باشد این محصول می‌تواند نقش بسزایی در زمینه نقل و انتقال انواع کاه و یونجه از زمین‌های کشاورزی داشته باشد.

این محصول در گنجایش ها و حجم های مختلفی تولید و به بازار فروش عرضه می شود. هر چقدر که اندازه و به عبارتی تناژ این محصول بالاتر باشد می بایست چرخه های پهن‌تر و بزرگتری زیر آن تعبیه شده باشند. یکی از اصلی ترین فاکتور های موثر در زمینه برقراری تعادل این تریلی چرخ های با کیفیت محصول می باشند.

بنابراین به هنگام خرید تریلی می بایست در درجه اول به تناژ و گنجایش آن و در درجه دوم نسبت به جنس محصول و جنس چرخ های آن دقت نمود. نکته دیگری که به هنگام خرید این محصول باید مد نظر داشته باشید جنس و نوع رنگ اجرا شده روی بدنه آن می‌باشد. این رنگ باید از نوع با کیفیت باشد تا جلوی اکسید شدن و زنگ زدن و پس از مدت زمان طولانی جلوی پوسیده شدن آهن تریلی را بگیرد.

قیمت انواع تریلی کششی پشت تراکتوری

قیمت انواع تریلی کششی پشت تراکتوری قیمت تریلی کششی تراکتوری بستگی به جنس به کار رفته در آن و همچنین جنس جک و جنس جک هیدرولیک و جنس چرخ های آن دارد. از طرفی قیمت گذاری این محصول بستگی به نحوه خرید مشتری نیز دارد اگر مشتری این محصول را به صورت کاملا مستقیم از خود کارخانه تولید کننده خریداری کند قطعا قیمت‌های بسیار عالی تری بابت آن پرداخت خواهد کرد.

عرضه تریلی پشت تراکتوری توسط ما به صورت کاملا مستقیم از تولید به مصرف انجام می شود. اگر قصد خرید یک محصول کاملاً با کیفیت و بادوام و همچنین با قیمت بسیار عالی را دارید بهتر است از محصولات موجود در وب سایت فروشگاهی ما دیدن کنید و تریلی متناسب با نیاز خود را در حجم رنگ و همچنین جنس مورد نظر خود با قیمت بسیار عالی خریداری نمایید.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری