فروش بی واسطه بیل لودری عقب تراکتور

محتوای جدول

فروش بی واسطه بیل لودری عقب تراکتور به وفور توسط فعالان مختلفی که در این عرصه فعالیت می کنند انجام می شود چون موجب می گردد میزان محصول فروخته شده به طور قابل توجه ای افزایش یابد. بیل لودری عقب تراکتور همان طور که از نامش مشخص است پشت تراکتور نصب می شود که برای حمل کردن خاک، گود برداری و… استفاده می گردد و در ساخت ساز جاده ها، کشاورزی و ساخت و ساز ساختمان ها برای حمل کردن نخاله ها و… کاربرد دارد.

فروش بی واسطه بیل لودری عقب تراکتور

اطلاعاتی درباره بیل لودری عقب تراکتور

اطلاعاتی درباره بیل لودری عقب تراکتور بیل لودری عقب تراکتور دارای تیغه هایی در جهت خلاف بیل لودری جلو می باشد. Loader ( لودر ) به معنای حمل کننده است و تیغه هایی که در عقب بیل های لودری قرار دارند وظیفه حمل انواع محموله و بار را بر عهده دارند. در واقع بیل های لودری عقب تراکتور می توانند مصالح، خاک، سنگ های معدنی بزرگ، نخاله های ساختمانی و… را حمل و جا به جا کنند قدرت موتور و فنی دستگاه تاثیر مستقیمی روی قدرت تیغ و حمل لودر دارند بیل های لودری عقب در دو دسته چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی می باشند.

تیغه لودرهای عقب تراکتور تحت فرمان راننده لودر می باشد در ساختار لودر جک های خاصی تعبیه شده است و راننده می تواند هر گونه مانور با تیغه را با انعطاف کامل انجام دهد این بیل ها با دو نوع سوخت گازوئیل و بنزین کار می کنند البته امروزه بیل های لودری الکتریکی هم وجود دارند که عملکرد همه آن ها فوق العاده می باشد.

خرید مستقیم بیل لودری تراکتور

خرید مستقیم بیل لودری تراکتور خرید مستقیم بیل لودری تراکتور همیشه و در هر شرایطی از بازار گرمی برخوردار می باشد چون مشتریان می توانند بدون واسطه و با قیمت کمتری از بازار محصول را تهیه کنند قیمت بیل لودری تراکتور بسته به کیفیت، نوع برند، نوع خرید و شرایط بازار متغیر می باشد مزیت های استفاده از بیل لودری تراکتور موجب گردیده خرید پر رونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • بدنه ای با استحکام بالا و قوی دارد.
  • استهلاک کمی دارد برای فضای باز و سر پوشیده قابل استفاده می باشد.
  • در مکان های کوچک مانور دهی خوبی دارد.
  • به صورت دنده اتومات تولید گردیده است سیستم هیدرولیک درجه یک دارد.
  • لاستیک های بسیار مرغوبی دارد و عملکرد قابل توجهی در شرایط ناهموار و صاف دارد.
  • کیفیت اعلای لوازم جک آن دارد گیربکس و موتور قوی دارد و به شکل تک و جفت دیفرانسیل عرضه می شود.
  • توان حمل بالای 3 تن را دارد و همین ها باعث شده اند خرید انواع بیل لودری مانند بیل عقب تراکتور باغی و…. همیشه از بازار گرمی برخوردار باشند.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری