قیمت امروز بیل مکانیکی لودری در ایران

محتوای جدول

یکی از ماشین آلات راه سازی بسیار پرکاربرد که انجام بسیاری از امور راهسازی و خاک برداری را بسیار راحت کرده است بیل مکانیکی لودری می باشد. این وسیله به دلیل ساختار فیزیکی و میزان قدرت زیاد آن کاربردهای بسیار زیادی دارد. آیا می دانید عمده کاربرد بیل مکانیکی چیست و قیمت روز این ماشین در ایران چقدر است؟

قیمت امروز بیل مکانیکی لودری در ایران

عمده کاربرد بیل مکانیکی

عمده کاربرد بیل مکانیکی

بیل مکانیکی به دلیل ساختار و شکل هندسی قدرت مانور بسیار زیادی نسبت به اکثر ماشین های سنگین راه سازی دارد. به عنوان مثال حرکت در فضای محدود و امکان گود برداری عمیق از جمله کارهایی است که به وسیله این ماشین به راحتی انجام می گیرد.

این ماشین در یک نقطه ثابت می تواند قرار بگیرد و در زاویه ای وسیع به اندازه 360 درجه توانایی انجام کار را دارد. این مساله برای خاکبرداری و گودال کنی بسیار حائز اهمیت است.

این وسیله بیشترین کاربرد را در فضاهای داخل شهری دارد و می تواند به راحتی در فضای کوچک محیط های شهری حرکت و فعالیت کند.

از محاسن بسیار قابل توجه انواع بیل مکانیکی این است که امکان نصب و اتصال انواع مختلف لوازم و تجهیزات جانبی به آنها وجود دارد و همین مساله دامنه کارکرد و کاربرد آنها برای پروژه های مختلف چند برابر می کند. به عنوان مثال با نصب چکش هیدرولیکی به این ماشین می توان از آن برای خرد کردن سنگ ها و صخره های بزرگ در مسیرهای جاده ای و یا زمین های مسکونی استفاده کرد.

از جمله کاربردهای دیگر بیل مکانیکی لودری می توان به کارکرد آن در گودبرداری و حفر کانال، تخریب ساختمان، پاکسازی کف رودخانه، تسطیح انواع زمین، حمل و جابجایی خاک یا سنگ در فواصل کم اشاره کرد.

بیل های مکانیکی ممکن است به صورت زنجیری یا چرخ دار باشند. نوع چرخ دار این ماشین ها امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند چون هزینه تعمیر کمتر و سرعت مانور بیشتری دارند.

عرضه کننده بیل مکانیکی لودری

عرضه کننده بیل مکانیکی لودری

کسانی که در زمینه فرش انواع ماشین آلات راه سازی و خاکبرداری دارای نمایشگاه می باشند و یا صادرات این گونه ماشین آلات سنگین را به کشورهای دیگر به خصوص کشورهای همسایه انجام می دهند می توانند از بیل مکانیکی لودری برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.

برای خرید این ماشین می توانید با عرضه کننده بیل مکانیکی تماس بگیرید و ضمن کسب اطلاع از قیمت بیل مکانیکی لودری و سایر مشخصات این ماشین نسبت به سفارش آن اقدام کنید.

ارسال بیل مکانیکی به ره نقطه از ایران با استفاده از وسیله حمل و نقل مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر است.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری