قیمت تریلی تراکتور دو چرخ طرح میانه

محتوای جدول

تریلی ها در بخش کشاورزی از مرحله کاشت تا برداشت محصول، یکی از ادوات پراستفاده بوده و داشتن آن برای اغلب کشاورزان ضروری می باشد. قیمت تریلی تراکتور میانه در بازار، وابسته به نوع دستگاه، تعداد محور، ظرفیت و زاویه تخلیه آن ها دارد. سهولت کار و کیفیت تریلی ها در برند های مختلف، تفاوت زیادی با هم دارد. یکی از ویژگی های تریلی های باکیفیت، آهن استفاده شده برای ساخت تریلی است که باید بسیار مقاوم و دارای کفی مناسبی باشد.
قیمت تریلی تراکتور دو چرخ طرح میانه

مشخصات بارز انواع تریلی تراکتور میانه چیست؟

مشخصات بارز انواع تریلی تراکتور میانه چیست؟ از مشخصات و ویژگی های یک تریلی میانه، قابلیت باز شدن دیواره های آن، امکان نصب توری در بالای دیواره ها، لاستیک های مرغوب، کفی تقویت شده و قابلیت نصب آسان است. برخی از تریلی ها دارای چراغ خطر و ترمز می باشند که این امکان برای هر تریلی ضروری و در کاهش تصادفات تاثیر زیادی خواهد داشت.
تریلی ها اغلب با سایز های 3 و نیم تن، 5 تن و 10 تن تولید و به دست مصرف کننده می رسد.

مشخصات یک تریلی میانه خوب چیست؟

  • دیواره های خارجی و داخلی ساخته شده با فولاد مقاوم
  • دارا بودن چفت و بست های متفاوت و مقاوم
  • داشتن محور جک با زاویه تخلیه خوب
  • رینگ و لاستیک مرغوب

تریلی های ساخت امروزی، دو چرخ یا چهار چرخ می باشند و برای حمل خاک، سنگ، علوفه، کاه یا موارد مشابه ساخته شده اند. اغلب موارد مصرفی تریلی ها در صنعت کشاورزی، باغداری، راه سازی است که به طور ویژه مورد بهره برداری قرار می گیرد.
برخی از تولید کنندگان اقدام به ساخت و تولید تریلی هایی نموده اند که بیش از دو چرخ داشته باشد. به گونه ای که برخی از سازندگان، این ادوات را تا 6 چرخ ارتقا داده اند که برای حمل بارهای سنگین تر مورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه بی واسطه تریلی تراکتور میانه در بازار

عرضه بی واسطه تریلی تراکتور میانه در بازار کشور ایران در زمینه ساخت انواع ادوات کشاورزی پیشتاز بوده و برخی از تولید کنندگان با همکاری کشور ترکیه اقدام به ساخت و تولید و همچنان عرضه تریلی میانه بدون واسطه در بازار نموده اند. متریال تریلی ها بسیار متفاوت بوده و سازندگان هر کدام به نوع مختلفی اقدام به فروش این محصولات نموده اند. کشورهای همسایه نقش بزرگی در زمینه صادرات این محصول داشته اند به گونه ای که کشور ایران علاوه بر تامین نیاز های داخلی، اقدام به تولید انبوه نموده و برای کشورهای عراق، افغانستان، ارمنستان و آذربایجان صادرات گسترده ای انجام می دهد.
یکی از شهرهای پیشتاز در تولید تراکتور و ادوات کشاورزی، تبریز می باشد. ماشین سازی تبریز یکی از قدیمی ترین شرکت هایی است که علاوه بر فروش انواع تریلی، لوازم جانبی آن ها را نیز تامین می نماید.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری