قیمت تریلی تراکتور میانه سال 99

محتوای جدول

تریلی های تراکتور از جمله اقلام ضروری در صنعت کشاورزی می باشند که از سالیان سال گذشته، مورد بهره برداری قرار می گرفته است. در این بین محصولات میانه، با توجه به کیفیت بالا و عملکرد فوق العاده ای که از خود نشان داده است، علاقه مندان زیادی را جذب خود نموده است. شما عزیزان به منظور آگاهی از آخرین قیمت تریلی تراکتور میانه سال 99، شایسته است که تا انتهای این مقاله جذاب با ما همراه باشید.

قیمت تریلی تراکتور میانه سال 99

تریلی تراکتور میانه چیست؟

تریلی تراکتور میانه چیست؟ تریلی تراکتور میانه ساخته شده از بهترین آلیاژ ها هم چون آلومینیوم و چدن می باشد. به منظور عدم زنگ زدگی در روز های بارانی و برفی، روکش گالوانیزه بر روی تریلی اعمال شده است تا راندمان فوق العاده ای از خود به نمایش بگذارد.

در انواع دو چرخ، چهار چرخ، با تناژ های متفاوت 1 تا 5 تن طراحی می گردد. دارای جک هیدرولیکی بوده که قابلیت باز شدن از طرفین و درب پشتی را دارد. به علاوه تور های فلزی را می توان تا ارتفاع بلند تر بر روی تریلی نصب نمود. در نتیجه به میزان دلخواه از میوه یا محصول زراعی را می توان درون آن بار زد.

قابلیت فرمان پذیری ایده آل برای اپراتور داشته و به آسانی قابل حمل و نقل خواهد بود. کفی مستحکمی که دارد، منجر می شود تا در اثر انتقال بار، در مسیر های طولانی مدت، هیچ گونه خسارت و آسیبی به محصول وارد نشود.

به ساده ترین شیوه ممکن به تراکتور وصل شده و مزایای بسیار زیادی دارد. بنابراین با تهیه تریلی تراکتوری، در هزینه های نهایی و زمان مصرف کننده نیز به صورت شایسته صرفه جویی به عمل خواهد آمد. زیرا دیگر نیازی به پرداخت پول اضافی برای کارگر نخواهد داشت. محصول خود را سریع تر روانه بازار هدف نموده و از این طریق سود خوبی را دریافت خواهد نمود.

فروش تریلی تراکتور میانه ترکیه

فروش تریلی تراکتور میانه ترکیه کیفیت بی نظیر آلیاژ بکارگیری شده در تریلی، منجر می شود تا در طول سال های سال استفاده، هم چنان کیفیت بی نظیر و ممتاز اولیه خود را به صورت ایده آل حفظ کرده باشد. چرخ ها درجه یک بوده تا به آسانی در انواع جاده های خاکی، ماسه ای، آسفالت و گلی به حرکت خود ادامه دهد.

مصرف سوخت پایینی به تراکتور تحمیل نموده و مزیت های زیادی برای باغبان به همراه خواهد داشت. جداسازی آن از تراکتور نیز ساده و بدون دردسر خواهد بود. فروش تریلی تراکتور ترکیه، با قیمتی مناسب و کیفیتی بی نظیر ارائه می شود تا خیل عظیمی از کشاورزان کشور، توانایی دریافت و بهره مندی از مزایای سرشار این وسیله را داشته باشند.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری