قیمت تریلی یک محوره تراکتور با کیفیت عالی

محتوای جدول

یکی از ابزارآلاتی که در کشاورزی فوق العاده کاربردی است و بدون استفاده از آن، کشاورزی سخت و طاقت فرسا می شود، تریلی یک محوره تراکتور است.قیمت تریلی یک محوره تراکتور در مقابل کارایی این وسیله به صرفه و عادلانه است.در دنیای امروزی که همه کشاورزها از به روز ترین ماشین آلات و ابزار های کشاورزی استفاده می کنند، کشاورزی به روش های خیلی قدیمی و سنتی شما را عقب می اندازد. 

قیمت تریلی یک محوره تراکتور با کیفیت عالی

معرفی تریلی یک محوره

معرفی تریلی یک محوره برای برن بار در مزارع و باغات کشاورزی، از تریلی تراکتور استفاده می شود. تریلی تراکتور انواع مختلفی دارد؛ از نظر تعداد محور به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. تریلی یک محوره
  2. تریلی دو محوره

تریلی تراکتور (تیلر) تک محوره، در قسمت بارکش خود دارای یک محور است که در دو طرف این محور دو چرخ تعبیه شده است. کشاورز با پر کردن اتاق بار این وسیله نقلیه، به راحتی محصولات کشاورزی و گندم و برنج خود را از سر زمین به هر جا که لازم باشد حمل می کند.

البته این نکته را نباید فراموش کرد که رانندگی از تریلی تراکتور یک سری قواعدی دارد که اگر آنها را رعایت نکنید، دچار مشکل و خدایی نکرده تصادف می شوید.

فرمان تریلی تراکتور خیلی سریع عمل می کند؛ یعنی اگر شما قدر تیلر را به طرف راست یا چپ منحرف کنید، تیلر به زودی به همان طرف می چرخد و کنترل کردن آن سخت است. 

به همین علت، بسیاری از افراد را می بینیم که با تریلی تراکتور یک محور رانندگی کرده و متاسفانه با بی احتیاطی و عدم توجه، تصادف کرده اند.

این ابزار در استان هایی که زمین های کشاورز آن ها در دامنه کوه و دشت قرار دارد، استفاده از تریلی تراکتور تک محوره به شدت رواج دارد؛ زیرا این نوع از تراکتور با یک محوری که دارد به راحتی از کوه و دشت بالا می رود. 

عرضه کننده تریلی یک محوره تراکتور

عرضه کننده تریلی یک محوره تراکتور به لطف الهی در کشورمان ایران، صنعت ساخت ماشین آلات کشاورزی رونق دارد. عرضه کننده تریلی یک محوره تراکتور در بسیاری از شهرها و استان ها به وفور پیدا می شود.

مسلما قیمت تریلی یک محوره ایرانی، بسیار مناسب تر و عادلانه تر از نمونه خارجی آن است.

با خرید این وسیله از نوع ایرانی، به اقتصاد کشور نیز کمک می شود.

در استان اراک، یک استان فوق صنعتی به شمار می آید، تولید و عرضه انواع و اقسام ماشین آلات کشاورزی رواج دارد.

برای این که یک تریلی تراکتور خوب و منتسب کار خود خریداری کنید، بهترین کار این است که سری به کارخانه های تولید این وسیله ها بزنید و با پرس و جو و مشاوره گرفتن بهترین آن را برای کار خود خریداری کنید.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری