قیمت روز بیل لودری عقب تراکتور

محتوای جدول

برای انجام عمل گود برداری توسط تراکتور از بیل عقب تراکتور یا بیل پشت تراکتوری که به قسمتی عقب تراکتور نصب شده استفاده می شود. این بیل تراکتور یک و دو دیفرانسیل تولید و در دو مدل کشویی و ثابت به بازار عرضه شده اند. در ضمن این بیل دارای 4 قفل هیدرولیکی می باشد. انواع تراکتور بیل لودری کدامند و قیمت روز بیل لودری عقب تراکتور چقدر است؟

قیمت روز بیل لودری عقب تراکتور

شناخت انواع تراکتور بیل لودری

شناخت انواع تراکتور بیل لودری

تراکتور بیل دار در واقع ماشینی با بیل کوچک است که برای امور کوچک کشاورزی و عمرانی در زمینه خاک برداری های با حجم کم مورد استفاده قرار می گیرد. کار با این نوع تراکتور راحت می باشد و از سرعت عمل بالایی برخوردار است.

از این تراکتور برای لایروبی و همچنین کندن کانال های ویژه لوله گذاری استفاده می شود.

انواع تراکتور بیل دار عبارتند از :

تراکتور بیل دار ثابت :  این نوع تراکتور در واقع ماشینی است که از یک لودر و بیل  عقب که زاویه چرخش 180 درجه دارند تشکیل شده است.

تراکتور بیل دار گردان :  این نوع تراکتور توانایی حرکات کشویی را دارا می باشد و مناسب فعالیت هایی مانند حفاری عمیق نیست. این نوع تراکتور بیل لودری توانایی حرکت در دو جهت بالا و پایین را به مقدار کمی داراست و زاویه چرخش آن حدود 270 درجه می باشد.

تراکتور بیل دار کشویی مکانیکی : حرکات افقی در این نوع تراکتور بیشتر است و نسبت به نوع گردان این تراکتور از پیشرفته تری برخوردار است به طوری که برای انجام فعالیت‌های شهری می توان از آن استفاده کرد.

تراکتور بیل دار کشویی هیدرولیکی : این نوع تراکتور کشویی از نوع مکانیکی قوی تر بوده و قدرت مانور بیشتری دارد.

این نوع از تراکتور ترکیه نسبت به ماشین های بزرگ تر دارای قدرت کمتری برای انجام کارهای سنگین هستند و نباید از آنها انتظار انجام کارهای سنگین را داشت.

این بیل ها معمولا بر روی تراکتورهای با قدرت 75 تا 150 اسب بخار نصب می شوند.

مرکز فروش تراکتور بیل لودری عقب

مرکز فروش تراکتور بیل لودری عقب

کسانی که در زمینه فروش انواع مختلف تراکتور دارای نمایشگاه می باشند و یا صادرات انواع تراکتور به کشورهای همسایه یا دیگر کشورها فعالیت دارند می توانند از تراکتور بیل لودری عقب برای پیشبرد و توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.

برای خرید این تراکتور می توانید با مرکز فروش این محصول ارتباط برقرار نموده و ضمن اطلاع از سایر مشخصات این وسیله و قیمت روز تراکتور بیل عقب، سفارش خود را اعلام نمایید.

سفارش شما در اسرع وقت و با رعایت شرایط حمل و نقل سالم به آدرس اعلامی شما ارسال خواهد شد.

خرید بیل لودری عقب تراکتور دست دوم یا نو؟

همیشه خرید جنس نو و با کیفیت ارجعیت دارد به خرید اجناس کهنه و دست دوم، اما در بعضی موارد جنس های دست دوم را می‌شود با قیمت مطلوب و کیفیت مناسب هم یافت ، اگر در فکر خرید و اطلاع از قیمت روز بیل لودری عقب تراکتور هستنید به بازار دست دوم اداوات کشاورزی مراجعه کنید.

هنگام مراجعه به این بازار ها شما فوت و فن ها و نکات پر اهمیت را در مورد کالای مورد نظرتان را متوجه می‌شوید و این یک مزیت عالی برای شماست چراt چونکه شما نه تنها در هنگام خرید جنس دست دوم بلکه هنگام خرید بیل لودری عقب تراکتور نو هم ‌می‌دانید که باید به چه نکاتی توجه کنید به فرض مثال شما از بازاریان راجع به مارک مناسب و ویژگی های با کیفیت بیل لودری پرسیده اید و هنگام دیدن مارک های مختلف می‌دانید که باید دنبال چه جنسی باشید که برایتان کاربردی میباشد، پس حتما قبل از خرید بیل لودری عقب تراکتور دست دوم سعی کنید به بازار اداوت کشاورزی دست دوم سر بزنید تا بتوا‌نید با آگاهی خرید کنید.

 

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری