قیمت روز تریلی پشت تراکتوری صادراتی

محتوای جدول

فروش تریلی تراکتور با بالاترین کیفیت و در سطحی وسیع به فروش می رسد. صادرات این نوع تریلی به کشور های دیگر نیز صورت می گیرد. این نوع تریلی می تواند کمک بزرگی برای کشاورزان باشد. تراکتورهای تریلی دار می‌توانند کارهایی مثل شخم زدن، کود دادن و سم پاشی و حمل محصولات را انجام دهند. برای اطلاع از قیمت روز تریلی پشت تراکتوری صادراتی با این مرکز تماس بگیرید.

قیمت روز تریلی پشت تراکتوری صادراتی

مشخصات فنی تریلی پشت تراکتوری صادراتی

مشخصات فنی تریلی پشت تراکتوری صادراتی همان طور که همه چیز پیشرفت کرده و کامل تر شده است ماشین های کشاورزی نیز پیشرفت زیادی کرده اند. تریلی که پشت تراکتور قرار می‌گیرد کار را برای کشاورزان بسیار راحت کرده و بازدهی محصولات را زیادتر کرده است و می‌تواند چندین تن بار را جابجا کند. اندازه لاستیک های آن نسبت به نوع تریلی متفاوت است. این نوع تریلی از سمت عقب بار را تخلیه می کند. ابعاد مختلفی دارد و حدود ۵۰۰ کیلوگرم وزن می تواند حمل کند. بسیار مقاوم است و دارای ترمز و چراغ خطر برقی هستند. لاستیک های آن بسیار با کیفیت است و دیواره ها به راحتی روی آن قرار می گیرد. این نوع تریلی برای آسان تر کردن امور کشاورزی روی تراکتور ها قرار می گیرند. تراکتورها یی که پشت آنها تریلی وصل شده باشد.

تراکتور ها  با تریلی پشت خود انواع کارهای مربوط به شخم زدن زمین،  کود دادن و پاشیدن و حمل محصولات کشاورزی را انجام دهند. تریلی ها انواع مختلفی دارند تریلی چهار چرخ، تریلی که دارای دوچرخ می باشد. دارای شش چرخ است این نوع تریلی ها طوری ساخته شده اند که هر چهار طرف بشود با را داخل آن خالی کرد. این وسیله پرکاربرد باعث کیفیت بهتر کار کشاورزان و محصولات آن هاا می‌شود.

فروش تریلی پشت تراکتوری در این مرکز صورت می گیرد و مشتریان می توانند به این مراکز مراجعه کنند و خرید خود را انجام دهند و یا به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند.

فروش ویژه تریلی پشت تراکتوری صادراتی

فروش ویژه تریلی پشت تراکتوری صادراتی برای اطلاع از قیمت تریلی پشت تراکتوری می توانید با این مرکز فروش تماس بگیرید. این تریلی ها به صورت ویژه به فروش می‌رسند و از فروش بالایی برخوردار هستند و علاوه بر فروش آن که در کشور صورت می‌گیرد به کشورهای دیگر نیز صادر می شود. این نوع تریلی ها کیفیت بالایی دارند و کشاورزان را بسیار راحت کرده اند و کشاورزان به راحتی می توانند کارهای خود را در فاصله زمانی کم انجام دهند. کفی های این نوع تریلی ها بسیار مقاوم هستند و دارای ترمز و چراغ خطر می باشند.

لاستیک های آن بسیار با کیفیت است و به راحتی روی تراکتور نصب می شود. توری ها روی دیواره های تراکتور به راحتی قرار می گیرند‌ شما می توانید با خرید این تریلی ها کیفیت کارهای کشاورزی خود را تا حد زیادی بالا ببرید و بازده محصولات خود را بیشتر کنید.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری