مرکز تولید تریلی تراکتور کشاورزی

محتوای جدول

مرکز تولید تریلی تراکتور کشاورزی در سال های اخیر رونق بیشتری پیدا کرده است. این نوع تریلی به دلیل آنکه می تواند بار زیادی را در مدت زمان کوتاه حمل کرده و از مقاومت بسیار بالایی از نظر شاسی برخوردار است، با استقبال خوبی از سوی کشاورزان روبه رو گردیده است.

در کنار عوامل ذکر شده، به دلیل آنکه تولید این نوع تریلی در کشور انجام می شود، لذا دسترسی به قطعات آن نیز آسان تر می باشد و در صورت خرابی به راحتی می توان آن را تعمیر کرد؛ لذا بازار فروش خوبی در طول سال دارد.

مرکز تولید تریلی تراکتور کشاورزی

آشنایی با انواع تریلی تراکتور کشاورزی

آشنایی با انواع تریلی تراکتور کشاورزی در کشاورزی نوین امروز برای بهره برداری حداکثری و کاهش زمان اتلاف در حین بهره برداری محصول استفاده از تریلی در پشت تراکتور اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.

یکی از پرفروش ترین تریلی هایی که امروزه در بازار عرضه شده از نوع کشاورزی می باشد. این نوع تریلی دارای دو محور جداگانه بوده که در دو طرف تریلی وجود دارد و می تواند سنگینی بار را تا 7 تن به خوبی تحمل نماید.

تریلی 4 چرخ به عقب تراکتور توسط دو عدد گیره متصل شده و به راحتی می توان آن را به حرکت در آورد. تریلی تراکتور کشاورزی دارای زاویه تخلیه ای در حدود 45 درجه می باشد.

فرمان این نوع تریلی از نوع سبکی بوده و بسیار نرم می باشد. به آسانی می توان آن را به جهت های مختلف چرخاند و بار را جمع آوری یا تخلیه نمود. برای حمل علوفه تازه و حتی خشک شده می توان از این تریلی استفاده کرد.

عرضه مستقیم تریلی تراکتور کشاورزی

عرضه مستقیم تریلی تراکتور کشاورزی عرضه تریلی تراکتور کشاورزی به صورت مستقیم، کاهش قیمت آن را سبب گردیده است. امروزه برای دسترسی بهتر و فروش سریع تر علاوه بر عرضه حضوری، فروش به صورت اینترنتی هم انجام می شود و خریدار می تواند تریلی تراکتور را با ظرفیت های مختلف بدون واسطه به صورت آنلاین خریداری نماید. شرکت ما با ارائه مستقیم انواع تریلی های تراکتور توانسته است رضایت خریدار محترم را در سراسر کشور جلب کند.

فروش از طریق سایت صورت می گیرد و مشاوران آنلاین حاضر در سایت می توانند شما را در انتخاب تریلی مورد نظرتان یاری کنند.

اگر قصد دارید بهترین و به روزترین تریلی های تراکتور کشاورزی را بدون واسطه خریداری کنید و هم از کیفیت و هم قیمت آن اطمینان خاطر داشته باشید، می توانید به سایت مراجعه کنید.

با مقایسه قیمت ها با بازار آزاد متوجه ارزان تر بودن نرخ های اعلام شده از سوی ما خواهید شد. کارشناسان فروش ما همه روزه آماده اطلاع رسانی از قیمت و موجودی محصولات می باشند و پاسخ گوی همه سوالات شما خواهند بود.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری