مرکز تولید تریلی پشت تراکتوری جدید

محتوای جدول

حمل راحت حجم زیادی از کالاهای مختلف، همیشه از دغدغه های اصلی دولتمردان، تاجران، کشاورزان وغیره بوده است در گذشته های دور برای این مقاصد از گاری هایی که با نیروی انسان و حیوان بهره میبردند استفاده می شده است اما امروزه از تریلی و کامیون های مختلف برای این مقصود استفاده می کنند و به همین دلیل شرکت ما به تولید تریلی پشت تراکتوری جدید می پردازد.

مرکز تولید تریلی پشت تراکتوری جدید

ابعاد مختلف تریلی پشت تراکتوری

ابعاد مختلف تریلی پشت تراکتوری از انواع تریلی تراکتور جدید برای سهولت حمل محصولات کشاورزی و غیره به وسیله تراکتور استفاده می شود. نحوه کار این ابزار به این صورت است که  به پشت تراکتور بسته شده و پس از قرار دادن محموله در داخل آن، به وسیله تراکتور جابجا می شود. استفاده از این تریلی ها سبب می شود که دیگر نیازی به آوردن کامیون، وانت و امثالهم برای جابجایی تولیدات کشاورزی، نباشد.

نکته ای که در هنگام خرید این محصولات لازم است به آن ها توجه کنید این است که  این  محصولات در اندازه ها و ظرفیت های مختلف تولید می شوند. تبعاً قیمت تریلی پشت تراکتور بسته به ابعاد و گنجایش آن می تواند متفاوت باشد. معمولاً انتظار می رود که با افزایش حجم و ابعاد تریلی تراکتور، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

بر اساس داده های موجود ممکن است بتوان گفت ظرفیت تریلی تراکتورهای موجود در بازار از هزارو پانصد کیلو تا دوازده تن متغیر است. اندازه و ابعاد این وسیله ها نیز می تواند با حجم و‌گنجایش آن ها همبستگی داشته باشد به گونه ای که هرچه گنجایش تریلی پشت تراکتور بیشتر باشد، اندازه آن نیز ممکن است بیشتر شود. البته ابعاد این وسیله ها صرفا به گنجایش آن ها وابسته نیست بلکه به دو یا چهار چرخ بودن، یک یا دو محوره بودن، مدل طراحی و غیره نیز می تواند وابسته باشد. برای مثال، ابعاد یک تریلی سه و نیم تن دوچرخ که وزن آن هزار و پنجاه کیلوگرم است به این صورت است که پنجاه سانتی متر ارتفاع دارد و عرض آن دو متر و طول آن سه متر می باشد و یک  مدل تریلی تراکتور دیگر با حجم سه هزار و پانصد کیلوگرم دارای سیصد سانتی متر طول و دویست سانتی متر عرض بوده و ارتفاع آن هفتاد سانتی متر می باشد.

فروش تریلی پشت تراکتوری جدید در بازار

فروش تریلی پشت تراکتوری جدید در بازار گسترش کشاورزی و باغداری و دغدغه حمل آن ها را می توان از عواملی دانست که منجر به رونق بیشتر بازار تریلی تراکتوری ها جدید می شوند. افزایش احساس نیاز به این کالا باغداران و زارعان  به این فکر انداخته است که چگونه این محصول را تهیه نمایند.

در همین راستا، شرکت ما به فروش و عرضه انواع پشت تراکتوری می پردازد. برای تهیه این محصول با ما تماس بگیرید.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری