نمایندگی رسمی تریلی یک محوره تراکتور

محتوای جدول

تریلی یک محوره تراکتور در گروه تریلی های پرکاربرد قرار می گیرد که با نصب بر روی تراکتور برای جابجا کردن انواع بار ها مورد استفاده واقع می گردد. در نمایندگی رسمی عرضه انواع تریلی، این محصول در سایز و وزن های مختلف معرفی می شود.

نمایندگی رسمی تریلی یک محوره تراکتور

انواع مدل تریلی تراکتور

انواع مدل تریلی تراکتور تریلی تراکتور در گروه تجهیزات پرکاربرد برای جابجا کردن بارهای مختلف می باشد. این محصول در نمونه های متفاوتی تولید می ‌شود که در مناطق و موقعیت‌ های مختلف مورد استفاده واقع می گردد. در ادامه مطلب به معرفی انواع تریلی تراکتور می ‌پردازیم .

  • تریلی دوچرخ تراکتور: این تریلی برای استفاده در مناطق کوهستانی طراحی شده است.
  • تریلی شش چرخ سنگین تراکتور: از این تریلی برای حمل و نقل بارهای سنگین توسط تراکتور های سنگین و بزرگ استفاده می شود و معمولاً کاربرد آن در کشت و صنعت های بسیار بزرگ دیده می شود.
  • تریلی چهار چرخه: این نوع تریلی ها برای تراکتور های نیمه سنگین و سنگین استفاده می‌شوند.
  • تریلی مخصوص حمل علوفه و یونجه: این نوع تریلی ها به دلیل وجود حفاظت های اطراف لب ها برای حمل و نقلعلوفه برای دام بهترین گزینه می باشند.
  • تریلی یک محوره: این نوع تریلی ها بسیار کوچک هستند و برای حمل بارها کوچک مورد توجه قرار می گیرند.

تریلی های نامبرده شده به کمک تجهیزات مختلف تولید می‌ شوند و تفاوت آنها از جنبه های متفاوت دیده می شود.

جالب است بدانید برای تولید تریلی های مخصوص برندهای زیادی در حال فعالیت هستند که می‌توانند این محصول را در نمونه های متفاوت به مشتریان معرفی نمایند.

فروش تریلی یک محوره تراکتور قیمت مناسب

فروش تریلی یک محوره تراکتور قیمت مناسب فروش تریلی تراکتور در نمونه های یک محوره با قیمت مناسب در راستای فعالیت برند های تولید کننده متفاوت در ایران دیده می‌شود. همانطور که اشاره کردیم  تریلی تراکتور در گروه ادوات کشاورزی پرکاربرد است  که برند های زیادی برای تهیه آن روی کار آمدند و این محصول در نمونه های متفاوتی تولید می شود.

در بازار خرید انواع تریلی نمونه های متفاوت وجود دارد که لازم است در زمان خرید آنها به جنس، ارتفاع و پهنای این تجهیزات توجه نمایید و متناسب با دستگاه تراکتور خود این محصولات را خریداری کنید.

همچنین در این زمینه باید از سازنده های این محصولات اطلاعاتی داشته باشید تا از کیفیت آن مطمئن باشید و بتوانید این تجهیزات در محیط های مختلف روستایی مورد استفاده خود قرار دهید. جالب است بدانید قیمت خرید و فروش تریلی تراکتور ها بر اساس ظرفیت و وزن و نوع آلیاژی که در ساخت آنها مورد استفاده قرار می گیرد، متفاوت است.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری