نمایندگی فروش فرانت لودر مخصوص تراکتور باغی

محتوای جدول

فرانت لودر تراکتور باغی یکی از دستگاه های مورد نیاز در تراکتور می باشد که در نمایندگی های فروش فرانت لودر مخصوص تراکتور بافی با قیمت مناسب و همراه با ضمانت به فروش می رسند و انواع مختلفی دارند. 

نمایندگی فروش فرانت لودر مخصوص تراکتور باغی

معرفی بیل جلو تراکتور باغی

معرفی بیل جلو تراکتور باغی بیل جلو تراکتور باغی یک دستگاه و یا وسیله در تراکتور باغی محسوب می شود که انواع مختلفی نیز دارد.

  بیل جلو تراکتور باغی در امور کشاورزی، راه سازی، عمران، دامداری، باغ ها و مزارع، صنعت و …  مورد استفاده قرار می گیرد و دامنه عملکرد بسیار بالایی دارد.

 از فرانت لودر ها می توانید برای بارگیری، جا به جایی، تخلیه و … استفاده نمایید.

بیل جلو تراکتور باغی وزنی معادل 450 کیلو گرم دارد و حداکثر ارتفاع ان برابر با 250 سانتی متر می باشد و عرض باکت آن برابر با 100 سانتی متر است همچنین حجم باکت آن بین 100 الی 200 کیلو گرم است.

تاریخچه استفاده از این دستگاه به سال های دور برمی گردد که تا امروز نیز ادامه داشته و به مرور زمان با پیشرفت فناوری و تکنولوژی دچار تغییر و تحول می شود و کار را برای کاربران راحت تر می کنند.

 انواع فرانت لودر تا به امروز تولید شده اند که شامل: لودر، شیر و لیور، شاسی، پمپ 6 یا 9 پیستونه، مخزن، باکت، بازو، پیچ و مهره و شیلنگ می باشند که متعلقات ان را تشکیل می دهند.

انواع مختلف فرانت لودر ها با فرگوسن های متفاوت و به صورت دو دیفرانسیل و یا تک دیفرانسیل تولید و روانه بازار می شوند که می توانند 3 جک و یا 4 جک باشند.

انواع مختلف فرانت لودر ها دارای حداکثر ارتفاع بالابری، وزن کل، حداکثر ارتفاع زمان حمل، ظرفیت بلند کردن، ظرفیت باکت و … متفاوتی با یکدیگر می باشند که می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود آن را تهیه و استفاده نمایید.

بیل جلو تراکتور باغی اغلب مجهز به سیستم تراز اتوماتیک هستند و دارای سیستم اتصال هیدرولیکی می باشند که این امکان را فراهم می آورد تا در کم ترین زمان ممکن اتصال را انجام دهید.

تامین انواع فرانت لودر تراکتور باغی

تامین انواع فرانت لودر تراکتور باغی برای تامین انواع فرانت لودر تراکتور باغی می توانید به نمایندگی مراجعه کرده و با توجه به نیاز خود یکی از انواع آن را خریداری نمایید.

فروش فرانت لودر در نمایندگی ها با قیمت مناسب و همراه با ضمانت نامه و دفترچه آموزش استفاده از محصول انجام می شود.

قیمت هر کدام از دستگاه ها با توجه به ظرفیت و نوع و … آن متفاوت هستند.

تعمیر و تامین قطعات این دستگاه نیز بسیار راحت می باشد.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری