کارخانه تولید تریلی پشت تراکتوری 20 تن

محتوای جدول

تراکتور یکی از ماشین های قدرتمند کشاورزی است که به تنهایی و بدون اتصال ادوات مختلف به آن فاقد هر گونه کارایی است. یکی از ادوات متصل شونده به این ماشین تریلی پشت تراکتوری 20 تنی است که ظرفیت بسیار بالایی برای حمل و جا به جایی بار دارد.

شما تا چه اندازه با جدیدترین تریلی پشت تراکتوری آشنایی دارید و نحوه خرید تریلی پشت تراکتوری 20 تنی به طور مستقیم از کارخانه به چه شکل است؟

کارخانه تولید تریلی پشت تراکتوری 20 تن

جدیدترین تریلی پشت تراکتوری

جدیدترین تریلی پشت تراکتوری

تولید تریلی تراکتور در ایران با مدل های مختلف و در انواع ظرفیت در حال انجام است. در گذشته تعدد انواع مختلف تریلی ها کم بود و دارای ظرفیت محدودی بودند اما امروزه با افزایش قدرت تراکتورها و توانایی آنها در جابه جایی انواع تریلی های بزرگ انواع جدیدی از این ادوات به بازار عرضه شده اند.

جدیدترین انواع این نوع تریلی از ورق های فولادی با ضخامت بالا ساخته شده اند و از سه طرف امکان باز شدن درب را دارند تا بارگیری موادی مانند محصولات زراعی، کود، خاک و حتی مصالح ساختمانی آسانتر باشد.

تریلی های 20 تنی به عنوان جدیدترین این محصولات دارای ابعاد 600*230 سانتی متر هستند و ارتفاع لبه آنها 130 سانتی متر می باشد.

این تراکتورها دارای شش چرخ با سایز 22.5-550.60 هستند که توانایی تحمل بار با وزن بیشتر از 20 تن را دارا هستند و مقاومت بالایی در برابر فشار بالای بار دارند.

در جدیدترین این محصولات از یک جک هیدرولیکی کمکی برای بلند کردن قسمت جلویی تریلی هنگام تخلیه بار استفاده شده است. این تریلی ها دارای چراغ های هشدار دهنده در قسمت عقب بوده تا هشداری برای ماشین ها در هنگام شب باشند.

این نوع تریلی ها بسته به نوع کاربردشان قابلیت تنظیم ارتفاع لبه دارند و این مساله برای حمل علوفه که حجم زیادی دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

قیمت امروز تریلی پشت تراکتوری 20 تن

قیمت امروز تریلی پشت تراکتوری 20 تن

فروشگاه های عرضه انواع تجهیزات و ادوات کشاورزی و کشاورزانی که دارای سطح زمین کشاورزی بالایی هستند همچنین صادرات کنندگان انواع ادوات کشاورزی به کشورهای همسایه می توانند از تریلی پشت تراکتور با ظرفیت 20 تن برای پیشبرد و توسعه کسب و کار خود استفاده کنند. 

جهت خرید این نوع تریلی می توانید به طور مستقیم با کارخانه سازنده آن ارتباط برقرار نمایید و ضمن اطلاع از قیمت این نوع تریلی پشت تراکتوری نسبت به خرید آن اقدام نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به آدرس اعلام شده توسط ارسال گردد.

این کارخانه به کسانی که اقدام به خرید این تریلی در تعداد بالا می نمایند تخفیف ویژه ای ارائه می دهد.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری