بازار فروش بیل تراکتور 803

محتوای جدول

فروش بیل تراکتور 803 نسبت به سایر بیل های تراکتور کشاورزی با رونق بیشتری انجام می‌ شود. چرا که مشخصات فنی این بیل ها نشان می‌ دهد که می‌ توان آن ها را در کاربرد های مختلفی در نظر گرفت. این بیل ها نیز مقاومت و استحکام فوق‌ العاده‌ ای دارند و طول عمرشان بسیار است. از همین جهت است که بازار فروش بیل تراکتور ۸۰۳ در تلاش است به طور روز افزون این محصول را تامین کرده و در اختیار متقاضیان و صنعتگران فعال در حوزه کشاورزی قرار دهد.

بازار فروش بیل تراکتور 803

مشخصات فنی بیل تراکتور 803

مشخصات فنی بیل تراکتور 803 بیل تراکتور توسط شرکت های ماشین سازی کشاورزی تولید می شود و در حوزه کشاورزی، دامپروری و حتی راهسازی از آن استفاده می گردد. در واقع تراکتور ۸۰۳ باعث می شود که ماشین های تراکتور کاربری زیادی داشته باشند.

بیل تراکتور ۸۰۳ یکی از جدید ترین انواع ادوات تراکتور ها است که حداکثر میزان ارتفاع بارگیری آن حدوداً ۴ متر است و در ساختار این بیل های تراکتور از چهار جک هیدرولیکی استفاده شده است که این جک ها باعث حفظ تعادل هنگام بارگیری می‌ شوند. در ساختار بیل تراکتور از آلیاژ های با کیفیت و شناسنامه‌ دار استفاده شده است که این آلیاژ ها در برابر رطوبت مقاومت بسیار زیادی دارند و به هیچ عنوان اکسید نمی‌ شوند.

بدنه بیل تراکتور ۸۰۳ با استفاده از رنگ اپوکسی صنعتی پوشش داده شده است و از همین جهت طول عمر آن فوق‌ العاده زیاد است و مطابق با استاندارد های روز دنیا ساخته شده است. در قسمت جلوی بیل تراکتور ۸۰۳ از ناخن هایی از جنس فولاد به کار گرفته شده است که از خاصیت ضد سایشی برخوردار هستند. این بیل های ترآکتور می‌ توانند بر روی انواع و اقسام تراکتور ها به راحتی نصب شوند و نیز نصب آن ها سریع و آسان انجام می‌ شود.

میزان وزن بیل تراکتور جزو مشخصات فنی این محصولات است. وزن این بیل ها حدود ۷۲۰ کیلوگرم است و حدود و میزان ظرفیت بارگیری آن ها ۱۲۰۰ کیلوگرم می باشد که این مشخصات نشان می‌ دهد بیل های تراکتور ۸۰۳ از جمله بیل های کاربردی هستند.

مرکز عرضه بیل تراکتور 803

مرکز عرضه بیل تراکتور 803 بیل تراکتور ۸۰۳ توسط برند های مختلفی در داخل ایران تولید می‌ شود و مرکز عرضه بیل تراکتور ۸۰۳ نیز در تلاش است تا به طور مستقیم و بدون واسطه با این مراکز ارتباط بگیرد و بیل تراکتور با نازل ترین قیمت ممکن خریداری کرده و در اختیار مشتریان قرار دارد. در واقع مرکز عرضه بیل تراکتور 803 با انجام این عمل و حذف کردن واسطه‌ ها باعث می شوند که مشتریان بتوانند با نازل ترین قیمت ممکن نسبت به قیمت های رایج در بازار به این بیل پر کاربرد دسترسی پیدا کنند.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری