صادرات بیل تراکتور فیات به صورت گسترده

محتوای جدول

مشتریان برای خرید مستقیم بیل تراکتور فیات به صورت عمده باید به مراکز تولیدی و یا مراکز عرضه کشور مراجعه کنند. این محصول در مراکز عرضه در مدل های بسیار متنوعی موجود می باشد که قیمت آن با توجه به طراحی و کیفیت آن متفاوت است. مصرف کنندگان می توانند ادوات کشاورزی را به صورت کلی و یا جزئی از مراکز و کارخانه های تولیدی خریداری کنند. برندهای بسیار معتبری از این محصول وجود دارند که تولید های خود را به کشورهای خارجی ارسال می کنند.

صادرات بیل تراکتور فیات به صورت گسترده

صفر تا صد صادرات بیل تراکتور فیات

صفر تا صد صادرات بیل تراکتور فیات بدون شک می توان گفت یکی از بهترین راه های صادراتی که امروزه در جهان انجام می شود، صادرات به کشور های اروپایی می باشد. بیشتر کالا و محصولاتی که از کشور مبدا به کشور مقصد ارسال خواهند شد از راه دریایی می باشد و از مرسوم ترین روش های حمل و نقل در تمامی کشورهای دنیا شناخته می شود.

به دلیل اینکه نصف بیشتر جهان هستی دریا و اقیانوس می باشد، به همین دلیل ارسال محموله های صادراتی از راه دریا بسیار آسان است. از طرفی دیگر بیشتر کشورهای مهم جهان به آب های آزاد و اقیانوس ها دسترسی کامل دارند و می توانند کالاهای خریداری شده خود را از راه حمل و نقل دریایی بدست آورند.

ایران به یکی از کشورهای تولیدکننده بیل مکانیکی و تراکتور تبدیل شده است که سالانه حجم و تعداد بسیار زیادی از این دستگاه را با استفاده از بهترین قطعات و متریال های لازم می سازد و آنها را عرضه و روانه بازار فروش خواهد کرد. ایران جزو کشورهایی است که به خلیج فارس و دریای خزر و … دسترسی کامل داشته و تمامی کالاهای تولیدی خود را از این مسیر به کشورهای خریدار ارسال و صادر خواهد کرد. صفر تا صد صادرات بیل تراکتور فیات عبارت است از:

  1. تحویل کالا و محصول مورد نظر به حامل
  2. ترخیص کالای صادراتی
  3. بیمه کردن محموله
  4. اخذ فاکتورهای لازم و پرداخت هزینه ها

تمهیدات لازم جهت صادرات بیل تراکتور فیات

تمهیدات لازم جهت صادرات بیل تراکتور فیات مصرف کنندگان برای انتخاب بهترین نوع بیل تراکتور همدان باید با ویژگی های یک محصول درجه یک و باکیفیت آشنایی داشته باشند. توجه به شکل و ساختار اصلی بیل تراکتور فیات در هنگام خرید بسیار مهم است. پره های مقاوم در محصول باعث می شود که خاک ورزی در عمق های نسبتاً وسیعی انجام شود. توجه به نوع و قدرت شاسی های کشاورزی به هنگام خرید نیز بسیار مهم است.

مصرف کنندگان باید در هنگام خرید توجه نمایند که پره ها به صورت کامل با هم دیگر هم پوشانی داشته باشند. هم پوشانی پره باعث می شود که زمین به صورت کامل شخم زده شود. میزان و اندازه پره نیز بر کیفیت بیل کشاورزی تاثیر گذار است. در هنگام خرید باید به وزن این محصول بی توجه شوید. توصیه می شود، افراد متناسب با نیاز و کاربرد خود از بیل های کشاورزی با وسایل گوناگون استفاده کنند.

توجه به قطعات داخلی موجود در این محصول نیز بسیار مهم است. کشاورزان بهتر است که بیلی را برای خرید انتخاب کنند که قطعات داخلی آن از فولاد و آلیاژ ضد زنگ تشکیل شده است چراکه در این صورت این محصول در برابر رطوبت و عوامل محیطی نظیر سرما و گرما مقاوم می باشد. برندهای گوناگون، بیل جلو تراکتور گلدونی را در مدل های متنوعی به فروش می رسانند.

صادرات بیل تراکتور فیات از همدان

صادرات بیل تراکتور فیات از همدان مرکز صادرات بیل تراکتور فیات از همدان، این محصول را به صورت عمده و مستقیم به تمامی بازار های کشور عرضه می‌کند تا مصرف کنندگان بتوانند با قیمت استثنایی کالای مورد نظر خود را خریداری کنند. در مراکز پخش، بیل کشاورزی در مدل‌ های جدید نیز وجود دارد. مراکز عرضه ی بسیار معتبری در کشور وجود دارند که با در نظر گرفتن هزینه ترخیص کاری، این محصول را به کشور های اروپایی و حتی کشورهای همسایه صادر می‌کنند.

قیمت استثنایی و عرضه عمده باعث می‌شود که شرکت‌ های تولیدی بتوانند فروش خود را در کشورهای متقاضی افزایش دهند و درآمد مناسبی را برای خود کسب کنند. قیمت محصولات صادراتی در بازارهای داخلی با توجه به کیفیت آن بالا تر می باشد. بسیاری از مراکز، عرضه را به صورت اینترنتی انجام می دهند.

استانداردهای لازم در قیمت گذاری بیل تراکتوری

بیل تراکتور کشاورزی با توجه به انواع متفاوتی که دارد و نیز خصوصیات قطعات ساخت و توانمندی های آنها سبب شده است تا استاندارد های خاصی در قیمت گذاری این بیل ها اعمال شود.

  • الیاژ های به کار رفته در ساخت ورقه های بیل تراکتوری که شناسنامه دار باشند می تواند در محصول نهایی بسیار اهمیت داشته باشد.
  • نوع و مدل و همچنین وزن کاری در قیمت تاثیر گزار خواهد بود.
  • سیستم استاندارد شیلنگ ها و بست های آنها تعداد جکها که می توانند ۳ و یا ۴ تایی باشند در قیمت می تواند تاثیر گذار باشد که نوع ۳ جک آن از قدرت و تعادل کمتری برخوردار است.
  • رنگها استاندارد در آنها استفاده شده باشد تا بتوانند در مقابل عوامل جوی همچون گرمای آفتاب و رطوبت در امان باشند.
  • توجه کنید که بیل فتینگ کامل باشد و هیچ گونه لقی مخصوصا در زمان بارگیری نداشته باشد.
  • قابلیت تعویض باکت ها و تعداد آنها که شامل انواع مختلفی همچون باکت خاک صاف کن، باکت سنگ جمع کن، باکت سیلو تراش، میکسر بتن، برف روب و علوفه گیر و… میباشد.
  • توانایی رسیدن به حداکثر بارگیری را داشته باشد یعنی حدودا ارتفاع ۴ متر حفظ تعادل با کمک جک های دو طرفه کاملا متعادل باشد.
  • قابلبت تعویض سربع باکت و در کمتر از چند دقیقه و فقط توسط یک نفر.
  • پین ها دارای شیار هایی باشند که بتوان به آسانی آنها را گریس کاری کرد.
  • و…

برای نمونه بیل پشت تراکتوری اطلس که در نوع خود بی نظیر است و کسانی که با این بیل سروکار داشته اند خوب می دانند که قابلیت های آن بسیار کارا و ستودنی است. این محصول کاربردی و توانا بیلی است که امتحان خود را پس داده است و در حال حاظر صادرات آن به کشورهای دیگر نیز انجام میشود.

در کنار کارایی بالا قیمت خوب و مناسب انگیزه را برای خرید این محصولات افزایش می دهد البته اگر آن را از یک کارخانه با تجربه و یا یک تامین کننده تهیه نمایید که در این زمینه متخصص باشد و بتواند شمار را راهنمایی کند دیگر هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری