توزیع بی واسطه بیل جلو تراکتور چهار جک

محتوای جدول

توزیع بی واسطه بیل جلو تراکتور چهار جک موجب شده تا مشتریان بتوانند آن را با پرداخت هزینه کم تری خریداری کنند و به این ترتیب در هزینه های خود صرفه جویی نمایند که قیمت بیل تراکتور چهارجک در خرید مستقیم بسیار مناسب تر می گردد.

توزیع بی واسطه بیل جلو تراکتور چهار جک

ویژگی های ظاهری بیل تراکتور چهار جک

ویژگی های ظاهری بیل تراکتور چهار جک امروزه بر روی تراکتور های مختلف از انواع مختلف بیل بهره گرفته می‌ شود و می توان از این بیل ها برای امور مختلف استفاده کرد. یکی از پرکاربردترین بیل هایی که بر روی تراکتور مورد استفاده قرار می گیرد بیل تراکتور ۴ جک می باشد. این بیل دارای ابعاد نسبتا بزرگی است و از آن می توان برای جابجایی ماسه و مصالح مختلف استفاده کرد.

از دیگر موارد کاربرد بیل 4 جک می توان به استفاده از آن برای تسطیح زمین اشاره نمود. از آنجایی که این بیل دارای چهار جک مختلف می باشد در نتیجه از قدرت و کارایی قابل توجهی برخوردار است و همین موضوع به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از این بیل بتوانند کارهای مختلفی را انجام دهند و قدرت مانور بیشتری داشته باشند.

از جمله ویژگی‌ های ظاهری بیل تراکتور ۴ جک می‌ توان به عرض زیاد باکت اشاره نمود که در این بیل به حدود ۱۵۰ سانتیمتر می رسد و ارتفاع آنها نیز نزدیک به دویست و پنجاه و سه سانتی متر می باشد که رقم بسیار بزرگی است و نسبت به مدل‌ های قبلی خیلی بیشتر است.

برای تولید این نوع بیل از فلزات با کیفیت بهره گرفته می‌ شود و همین موضوع سبب شده تا طول عمر این بیل ها بسیار بالا باشد. از آنجایی که حجم باکت این بیل ها نزدیک به ۴۴۰ لیتر می باشد، در نتیجه از این بیل می توان برای انتقال و جابجایی حجم زیادی از مواد استفاده کرد و این موضوع سبب افزایش کارایی این بیل ها شده است.

فروش مستقیم بیل جلو تراکتور چهار جک

فروش مستقیم بیل جلو تراکتور چهار جک فروش مستقیم بیل جلو تراکتور چهار جک به شیوه‌ های مختلفی در سراسر ایران انجام می‌ شود. در اصل با دلیل بر اینکه این بیل یکی از محصولات بسیار کاربردی می باشد، مشتریان می توانند آن ها را برای کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار دهند، در نتیجه تولید این بیل به صورت انبوه انجام می شود تا نیاز مشتریان بازار به تامین آن پاسخ داده شود.

کارخانه تولید این بیل آن را با قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. در واقع کارخانه های تولید کننده این بیل در سراسر ایران وجود دارند و بعد از اینکه تولید این بیل به اتمام رسید توزیع آن در بازار مصرف انجام می‌ گیرد و مشتریان با سفارش بیل تراکتور آن را خریداری نموده و مورد استفاده قرار می‌ دهند.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری