تولید انواع تریلی پشت تراکتوری 20 تن

محتوای جدول

کشور ایران یکی از معروف ترین و بزرگ ترین کشورها در زمینه ی تولید انواع تریلی پشت تراکتور ترکیه 20 تن می باشد. تریلی پشت تراکتوری دارای انواع مختلفی ست که یکی از این تنوع ها در وزن حمل بار آن ها است. یکی از کاربردی ترین و پرفروش ترین نوع این محصول تریلی تراکتوری 20 تن است که قابلیت حمل بار به این وزن را دارد و بیشتر مورد استفاده کشاورزان قرار می گیرد.

تولید انواع تریلی پشت تراکتوری 20 تن

چند نوع تریلی پشت تراکتوری داریم؟

چند نوع تریلی پشت تراکتوری داریم؟بیل تراکتور یک وسیله کاربردی و ضروری می باشد که از زمان های گذشته، مورد استفاده مردم به ویژه کشاورزان بوده است. کارخانه و شرکت های تولیدی سعی کرده اند تا انواع تریلی را در مدل ها، طرح ها و رنگ های مختلف بسازند تا متناسب با مشاغل مختلف مورد استفاده مردم قرار بگیرد. تنوع تریلی های پشت تراکتور در تعداد چرخ ها، جک و سیلندر هایی ست که برای ساخت آن ها استفاده می شود.

یکی دیگر از ویژگی های این محصول که سبب تنوع آن شده، تفاوت در مقدار وزنی ست که تریلی قادر به حمل آن است. برای اندازه گیری وزن تراکتور بیل دار از تن استفاده می شود. اما چیزی که مهم است تعداد تن ها می باشد. برای مثال برخی تریلی ها قادر به حمل و جابجایی بار به وزن 2 تن و برخی دیگر قادر به حمل 5 تن و بیشتر هستند.
تعدا لاستکی هایی که برای ساخت این محصول استفاده می شود، به اندازه و شکل تریلی بستگی دارد. به طوری که هر چه تریلی بزرگ تر باشد از تعداد لاستیک های بیشتری برای ساخت آن استفاده می شود تا بتواند، وزن محصول را در همه ی چرخ ها پخش کند و به تریلی و بار مورد نظر آسیبی وارد نشود.

شرکت فروش تریلی پشت تراکتوری 20 تن

شرکت فروش تریلی پشت تراکتوری 20 تن خوشبختانه کشور ما دارای معتبرترین شرکت فروش تریلی تراکتور می باشد، که مرغوب ترین و اصل ترین نوع این محصول را به بازار فروش عرضه می کند. یکی از تریلی هایی که بیشترین کاربرد را در کشاورزی و ساختمان سازی دارد، تریلی پشت تراکتوری 20 تن است، که قادر به حمل و جابجایی 20 تن بار و کالا می باشد. بیشترین تقاضایی که به این شرکت فروش داده می شود، در مورد همین محصول 20 تنی می باشد؛ زیرا از درجه یک ترین و عالی ترین مواد برای تولید و ساخت آن استفاده شده است.
قیمت تریلی پشت تراکتور به عوامل مختلفی از جمله: جنس و اندازه، کیفیت و مرغوبیت، مقدار قابلیت تریلی برای حمل، مدل و طرح، برند، روش خرید اعم از مستقیم و غیر مستقیم و… بستگی دارد.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری