تولید تریلی پشت تراکتوری ارزان

محتوای جدول

 همان طور که می دانید تریلی پشت تراکتوری ارزان، در سالهای اخیر یکی از پر استفاده ترین وسایل و ادوات در صنایع مختلف مانند کشاورزی می باشد. تولید این تریلی هر روزه در شرکت های معتبر داخلی با سابقه فعالیت درخشان، در تیراژ بالا انجام خواهد شد. این تریلی ها با داشتن خصوصیات عالی، بعد از تولید سریعاً به بازار راه یافته و به راحتی به فروش خواهند رسید. این تریلی با داشتن قیمت ارزان یکی از وسایل پرکاربرد در صنایع مختلف است.

تولید تریلی پشت تراکتوری ارزان

انواع تریلی پشت تراکتوری

انواع تریلی پشت تراکتوری انواع تریلی های پشت تراکتور به راحتی می توانند به دو صورت بار را تخلیه کنند. پشت تریلی و بغل های تریلی به عنوان مکان های خاصی برای ریختن بار تریلی در نظر گرفته شده است.

 همچنین این وسیله می تواند در نوع تک محوره، دو محوره و سه محور تولید شود.

 از مدل های خاص تریلی چرخدار می توان به تریلی پشت تراکتور ۴چرخ توردار و دو چرخ اشاره کرد.

فروش بی واسطه تریلی پشت تراکتوری ارزان

فروش بی واسطه تریلی پشت تراکتوری ارزان  فروش تریلی تراکتور، با روشهای بی واسطه، یکی دیگر از متدهای جدید فروش وسایل و لوازم گوناگون است که به کمک اینترنت انجام پذیر است. این فروشگاه همان خرید مستقیم از سایت معتبری مانند سایت زیر است به شما خریدار گرامی کمک می کند تا در سریع ترین زمان ممکن به کالای مورد نظر خود برسید، همچنین قیمت مناسب این تریلی سبب شده است که شما همواره مشتری دائم سایت زیر باشید و تمایل داشته باشید که از این جا، وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید. بدون شک کیفیت بالای تریلی هم در روند جذب مشتریان بی تاثیر نیست و می‌تواند میزان فروش را به مقدار خارق العاده ای افزایش دهد.

 تریلی تراکتوری که سال‌هاست با کشاورزان و مزرعه داران همراه است، در مدل های مختلف و متنوعی هرروزه تولید خواهد شد. به علت استفاده های مختلفی که از این تریلی در مصارف گوناگون مانند راهسازی، کشاورزی و باغداری می شود باید، مدل های خاصی از آن تولید گشته تا بتواند تمامی کارهای فوق را با یکدیگر انجام دهد.

 مزایای تریلی تراکتور ارزان موارد زیر می باشد، این موارد هر کدام به نحوی باعث افزایش قیمت تریلی و ارزش نهایی آن خواهد شد:

  •  قابلیت باز شدن دیواره ها از هر طرف
  •  قابلیت نصب توری در بالای دیواره ها
  •  کفی های تقویت شده و ضد رطوبت
  •  ترمز و چراغ خطر برقی
  •  لاستیک های با کیفیت درجه یک ایرانی و دسته اول
  •  و قابلیت نصب آسان تریلی بر روی انواع تراکتورهای کشاورزی با سیلندر های متفاوت

 این تریلی ها همچنین از شاخصی عالی و قوی برخوردار هستند، و با داشتن لبه استیل و فنرهای سالم برای  طرحی برای سرویس دادن به کشاورزان آماده هستند.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری