خرید بکهو پشت تراکتور از مراکز معتبر

محتوای جدول

در زمان های قدیم برای شخم زدن زمین کشاورزی یا ساخت و ساز، توسط افراد با بیل های دستی انجام می شد به مرور زمان با پیشرفت تکنولوژی این بیلها به ماشینها تراکتور تبدیل شدند که به آن بکهو پشت تراکتور گفته می شود این وسیله علاوه بر شخم زدن زمین کشاورزی وسیله ی بسیار مناسبی برای گودبرداری ساختمان می باشد؛ زیرا دارای جک های هیدرولیکی بوده و آسیبی به ساختمان های مجاور در هنگام عمل گود برداری وارد نمی کند.

خرید بکهو پشت تراکتور از مراکز معتبر

مشخصات انواع بکهو پشت تراکتور

مشخصات انواع بکهو پشت تراکتورهمانطور که گفته شد بکهو پشت تراکتور با پیشرفت تکنولوژی برای گودبرداری استفاده می شود؛ مهندسان ناظر پروژه ها از این وسیله استفاده زیادی برای خاک برداری ساختمانها می کنند. در ذیل با انواع بکهو پشت تراکتور و وظیفه آنها آشنا می شویم.

  • بکهو چرخ لاستیکی: این تراکتور اصولا دارای 2 الی 4 چرخ می باشد که در چهار چرخ این تراکتور دارای یک الی دو دیفرانسیل می باشد و برای زمینهای که دارای سنگ ریزه ها تیزی است استفاده می شود زیرا دارای زنجیره محافظتی لاستیک تراکتور بوده و آسیبی به چرخ وارد نمی کند.
  • بکهو چرخ زنجیر: همانطور که از اسم این نوع بکهو پشت تراکتور مشخص است چرخ های زنجیری دارد و دارای وزن سنگینی بوده بیشتر برای ساختمان های تجاری با عمق زیاد و جاده ای استفاده می شود چونکه حالت کش سانی و قدرت کشش بالایی دارد.

بکهو پشت تراکتور به دلیل قدرت زیاد بیشترین استفاده  را در حالت بیل مکانیکی دارد؛ به این حالت که در هنگام خاک برداری و گود برداری این بیلها با برداشتن خاک، بار کردن آن درون کامیون به کار می رود و دارای جک  فرمان است که بیل به سمت چپ و راست و گردش 180 درجه ای انجام می دهد و نکته مهم این است که جک بوم دارد و وظیفه ی تنظیم ارتفاع بیل را به عهده دارد.

صادرات بکهو پشت تراکتور به کشور های همسایه

صادرات بکهو پشت تراکتور به کشور های همسایهیک نکته قابل توجه ای که وجود دارد ایران سازنده بهترین بکهو پشت تراکتور می باشد و دارای حجم تولید زیادی است زیرا استفاده آن در صنعت کشاورزی و ساخت و ساز بسیار رونق یافته است به همین دلیل  تولید کنندگان به صادرات بکهو پشت تراکتور به کشورهای خارجی و همسایه در طرح و رنگ های مختلف می پردازند.

نکته بسیار حائز اهمیت در بکهو پشت تراکتور این است که قیمت بسیار مناسبی با توجه به کیفیت قطعات مصرفی در تراکتور و سرعت عمل لازمه درون آن دارد. از همه مهم تر فروش بکهو پشت تراکتور، ساخت ایران دارای خدمات پس از فروش بسیار قوی و ضمانت نامه ی معتبر می باشد.   

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری