خرید بیل پشت تراکتوری کوچک ارزان

محتوای جدول

تراکتور یکی از قدیمی ترین دستگاه هایی است که در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد و ساختمان این خودرو روز به روز در حال پیشرفت و تکمیل است. بیل پشت تراکتوری کوچک که به آن بیل مکانیکی یا بیل پشتی تراکتور نیز گفته می شود، یک ابزار کاربردی می باشد، بیشتر برای گود برداری و به تازگی وارد زندگی کشاورزان  شده اما هر ساله محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

زیرا ارزان بوده و در کشاورزی و خدمات عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید بیل پشت تراکتوری کوچک ارزان

بیل تراکتوری مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

بیل تراکتوری مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟ بیل تراکتوری مرغوب از مشخصات و ویژگی های خاص و منحصر به فردی برخوردار است و در واقع این نوع دستگاه ها دارای اندازه های مختلف و متفاوت و همچنین انواع مختلفی نیز هستند.
برخی از انواع بیل های تراکتور به گونه ای طراحی شده اند که هم برای شخم زدن زمین های کشاورزی و هم حفر مکان های لوله کشی آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرند 
همچنین بیل های تراکتور از فلز های مختلف ساخته شده اند اما معمولاً جنس آن ها  فولادی است که بسیار با کیفیت و مقاومت بالایی دارد و در صورت استفاده مداوم به تراکتور آسیب نمی رساند.

بیل های تراکتوری خود به دو دسته تقسیم می شوند که هرکدام ویژگی های جدا گانه ای دارند:

  • بیل جلوی تراکتور
    برخی از انواع بیل های جلوی تراکتور  برای حمل مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند، در واقع ، این نوع  تراکتور ها دارای یک جلو صاف و هموار است به طوری که این تراکتور ها می توانند به خوبی خاک شنی، ماسه  و سایر مصالح ساختمانی را به راحتی حمل کنید.
  • بیل پشتی تراکتور
    این بیل مکانیکی به دلیل عملکرد صحیح و انعطاف پذیری می تواند کارهای زیادی را به کمک تعویض جام انجام دهد و نگرانی های انسان را کاهش دهد.
    نقش جک ها در این نوع بیل بسیار مفید است، بیل پشتی تراکتور از یازده جک هیدرولیکی استفاده می کند تا کارها ساده تر و سهل تر شود.

قیمت استثنایی بیل تراکتوری

قیمت استثنایی بیل تراکتوری امروزه از ابزارهای زیادی برای حمل و حفاری یا جابه جایی مصالح ساختمانی و همچنین مصالح کشاورزی استفاده می شود که یکی از آن ها بیل پشت تراکتوری کوچک است.
قیمت روز بیل تراکتوری بسته به کارخانه و مارک تولیدی آن متفاوت است، اما معمولاً این گونه است، از این قبیل محصولات در نمایندگی های مجاز فروش بیل تراکتوری با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند.
اما به طور کلی قیمت بیل تراکتوری ها به فاکتور های زیادی از جمله مدل، وضعیت موتور، حجم، ارتفاع بارگیری و … بستگی دارد، که برای خرید بیل تراکتوری می توانید به کارخانه های تولیدی و نمایشگاه های فروش بروید.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری