خرید بی واسطه تراکتور روسی

محتوای جدول

از تراکتور در کاربردهای متنوعی استفاده می شود. این وسیله انواع مختلفی دارد و در اندازه های گوناگونی موجود می باشد یکی از انواع تراکتورها، تراکتور روسی می باشد که یکی از مقاوم ترین آنها می باشد که تحمل حمل وزن های بالا را دارد. در مرکز ما این وسیله کاربردی با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می شود. شما نیز می توانید برای خرید بی واسطه آن به ما مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا وب سایت ما سر بزنید.

خرید بی واسطه تراکتور روسی

ویژگی های فنی تراکتور روسی

ویژگی های فنی تراکتور روسی تراکتور روسی با توجه به کاربردهای آن بسیار موردتوجه افراد و به ویژه در صنایع کشاورزی و صنعتی می باشد به همین دلیل از تنوع بالایی برخوردار بوده و افراد از این تجهیزات استفاده کرده و ناگزیرند متناسب با نیاز و حجم کار مورد نظر، آن را خریداری کنند. این تراکتور از ویژگی های خاصی برخوردار می باشد که تجهیزات آنها شامل موارد زیر می شوند که عبارتند از:

• تراکتور دو چرخ: این تراکتور از چرخ های محکم و استانداردی برخوردار بوده و به ویژه برای حرکت در مسیرهای سخت و صعب العبور و پراز سنگلاخ کارایی دارد و به گونه ای طراحی شدند که در مقابل سرعت نیز مقاوم می باشند و حرکت این تراکتور در مسیرهای کوهستانی نیز روان انجام می شود.

• تراکتور چهار چرخ: این تراکتور همان گونه که از اسمش پیداست دارای چهار چرخ می باشد و برای حمل بارهای سنگین و نیمه سنگین کاربرد دارد و بیشترین استفاده از این تراکتور انجام می گیرد.

• تراکتور شش چرخ: چرخ های آن مناسب بارهای فوق سنگین بوده و به گونه ای تولید شده اند که مقاومت و دوام بسیار بالایی دارند و بدون دغدغه می توان از آن برای جابه جایی بارهای خیلی سنگین استفاده کرد.

• تراکتور حمل علوفه: از این تراکتور برای انتقال علوفه از جایی به جای دیگر استفاده می شود و از ویژگی های آن، ارتفاع بلند آنها می باشد.

فروش ویژه تراکتور روسی

فروش ویژه تراکتور روسی از آنجایی که تراکتور در زندگی امروز کشاورزان و صنایع، جایی باز کرده و از لوازم ضروری در این زمینه می باشد؛ همکاران ما برای رفاه حال مشتریان، اقدام به فروش ویژه انواع تراکتور روسی کوچک و تراکتور 10 تن می نمایند. آنها با مراجعه مستقیم به کارخانه تولیدی این محصول را که با بهترین مواد اولیه و با دستگاه های مکانیزه تولید شده و بارها در بخش کنترل کیفیت، آزمایش شده اند را تحویل می گیرند و با حذف هزینه های اضافی اقدام به فروش آن با قیمت مناسب می کنند.

شما نیز می توانید برای برخورداری از مزایای خرید آن به صورت حضوری به ما مراجعه کرده و آن را در تعداد بالا و قیمت مناسب تر از قیمت بازار تهیه کنید. همچنین با تاسیس فروشگاه آنلاین، امکانی فراهم کردیم تا آنهایی که تمایل دارند محصولات ما را به صورت اینترنتی تهیه کنند؛ بتوانند آن را به راحتی سفارش داده و در اسرع وقت از همکاران ما دریافت کنند.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری