خرید تریلی پشت تراکتوری عمده صادراتی

محتوای جدول

برای سهولت در حمل بار و محصولات مختلف مورد نیاز در کشاورزی، از تراکتورهایی استفاده می نمایند که دارای تریلی هستند. اما این نوع از وسایل مدل های متنوعی دارند که توسط شرکت های گوناگونی ساخته می شوند. می توان خرید تریلی پشت تراکتوری عمده صادراتی را با بالاترین کیفیت انجام داد که به این مسئله در ادامه می پردازیم.خرید تریلی پشت تراکتوری عمده صادراتی

انواع تریلی مناسب تراکتور

انواع تریلی مناسب تراکتور باغداران و کشاورزان از تراکتور جهت شخم زنی، کود دهی، پاشیدن بذر و همچنین انتقال محصولات و سایر ادوات دیگر استفاده می کنند. در این بین، تریلری ها نقش بسیار ارزنده ای در این صنعت دارند. اما باید بگوییم که انواع تریلی مناسب تراکتور وجود دارد که در زیر به آنان اشاره می کنیم:

  • تریلی چهار چرخ توردار
  • تریلی دو چرخ کفی
  • تریلی دو چرخ گلدانی
  • تریلی تک، دو و سه محوره
  • تریلی شش چرخ 

هر یک از این محصولات، ابعاد گوناگونی دارند و از سوی دیگر، توانایی انتقال وزن های بالای سه تن را نیز دارا می باشند. به هر حال، وسایلی مانند این، جهت جا به جایی میوه، کود، خاک، ابزارهای مورد نیاز و سایر موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

این تریلی ها به گونه ای ساخته شده اند که بتوان از یک یا دو طرف آن محصولات را بار زد یا تخلیه کرد. آنان به دلیل کارایی بالایی که دارند، از جمله وسایل بسیار مهم به شمار می روند و بیشتر کشاورزان و باغداران از آن استفاده می کنند. گفتنی است چنین ابزارهایی در کیفیت های مختلف و نرخ های متفاوتی ارائه می شوند.

قیمت عمده تریلی پشت تراکتوری در بازار جهانی

قیمت عمده تریلی پشت تراکتوری در بازار جهانی فروش تریلی تراکتور همانگونه که مشاهده نمودید، در مدل های مختلفی صورت می گیرد. از طرفی، این محصولات تنها در ایران که نه بلکه سراسر جهان کاربرد دارند. اما می دانید قیمت عمده تریلی پشت تراکتوری در بازار جهانی چند است؟ پاسخ این سوال منوط به روش های ارزش گذاری می باشد.

طبعاً نرخ ها متفاوت است، زیرا که طراحی ها فرق می کند و از جانب دیگر، آن را شرکت های متعددی می سازند که از مواد اولیه گوناگونی کار می گیرند و همچنین کیفیت محصولات شان فرق می کند و این مهمترین فاکتور در حوزه قیمت گذاری می باشد. البته نباید نوع و تعداد چرخ ها را نیز از یاد برد.

به این نکته هم توجه داشته باشید که نرخ های عمده از تکی ارزانتر است و به همین علت، بازرگانان این عرصه، به این طریق خرید را انجام می دهند. نکته قابل توجه دیگر در این زمینه، خود شرکت سازنده است که عموماً برندهای مطرح کالای شان با ارزش بیشتری عرضه می گردد.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری