خرید تریلی چهارچرخ 8 تن

محتوای جدول

خرید تریلی چهارچرخ 8 تن را می توانید مستقیما از تولید کننده انجام دهید. در این صورت علاوه بر آنکه زمان کمتری را به هدر داده اید، خریدی مقرون به صرفه تر نیز انجام خواهید داد. تریلی چهار چرخ یکی از بهترین انواع تریلی های موجود در بازار بوده و در بسیاری از کارهای کشاورزی و غیر کشاورزی کاربرد دارد.
برای خرید تریلی 8 تن می توانید ساده ترین روش را که امروزه هم در میان خریداران بسیار مرسوم شده است، انتخاب نمایید. خرید خود را می توانید به صورت غیرحضوری انجام دهید.
خرید تریلی چهارچرخ 8 تن

مهم ترین مشخصه تریلی چهارچرخ 8 تن

مهم ترین مشخصه تریلی چهارچرخ 8 تن تریلی چهارچرخ 8 تن به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزار و ادوات مورد استفاده در کشاورزی شناخته می شوند. این نوع تریلی ها که بر روی تراکتور قابل نصب هستند، امکان جابه جایی بار با حجم بالا را در مدت زمان کوتاهی فراهم می کنند. از مهمترین مشخصه های این نوع تریلی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • این نوع تریلی دارای دو محور بوده و ظرفیتی در حدود 8 تن را داراست.
  • زاویه ای که تریلی چهارچرخ می تواند بار را خالی کند، حدود 45 درجه می باشد.
  • شرایط تخلیه آن به صورت تخلیه از عقب می باشد.
    دارای دو لاستیک در سایز مشخص بوده و سیستم فرمان این نوع تریلی ها از نوع زیر فرمان سیبکی می باشد.
  • به کمک تریلی 8 تنی می توان به راحتی انواع محصولات کشاورزی در را کوتاه ترین زمان حمل و به مکان مورد نظر انتقال داد.


در حال حاضر برای حمل انواع بار از جمله علوفه کشاورزی، حمل مواد و مصالح ساختمانی و جابه جایی بار در کارخانه های مختلف از جمله کارخانه های تولید مواد غذایی از این نوع تریلی ها استفاده می شود.

فروش تریلی چهارچرخ 8 تن

فروش تریلی چهارچرخ 8 تن فروش تریلی 8 تن چهارچرخ به صورت بی واسطه استقبال بسیار خوب خریداران را به همراه داشته است. در فروش مستقیم، علاوه بر اینکه دلالان امکان نرخ گذاری ندارند، مشتری هم می تواند بنا به نیاز خود بهترین نوع این تریلی ها را انتخاب و سفارش دهد.
ما به عنوان فروشنده عمده در تلاشیم تا انواع تریلی های چهارچرخ را در سایزهای مختلف به صورت مستقیم به خریداران در سراسر کشور عرضه کنیم. فروش به صورت اینترنتی و از طریق سایت صورت می گیرد و شما می توانید در هر کجای کشور که حضور دارید، برای خرید اقدام نمایید.
قیمت انواع تریلی چهار چرخ عرضه شده به دلیل فروش بدون واسطه کمتر از بازار آزاد است. ضمن آنکه شما می توانید با مشورت با متخصصان فروش که به صورت آنلاین در سایت حضور دارند، انتخابی مناسب و دقیق با نیاز خود را انجام دهید. در این صورت علاوه بر زمان می توانید در هزینه های پرداخت شده هم صرفه جویی بیشتری کنید.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری