سفارش عمده تریلی پشت تراکتور

محتوای جدول

تریلی یکی از وسایلی است که معمولاً به پشت تراکتور متصل شده و از آن برای حمل و نقل بارهایی مانند علوفه، سنگ، خاک، شن، سیمان و … استفاده های فراوانی می شود. تریلی ها با توجه به نوع کارایی که از آن ها انتظار می رود، دارای ظرفیت های متفاوتی هستند. شما می توانید از طریق سایت اینترنتی ما اقدام به سفارش عمده تریلی پشت تراکتور نموده و بهترین و عالی ترین نوع آن را دریافت نمایید.

سفارش عمده تریلی پشت تراکتور

انواع تریلی پشت تراکتور کدامند؟

انواع تریلی پشت تراکتور کدامند؟ در طول سالهای اخیر شاهد این موضوع بودیم که ماشین آلات کشاورزی با رشد و پیشرفت روز افزونی مواجه بوده و شرکت های تولید کننده این وسایل، از جدیدترین تکنولوژی و فناوری روز دنیا استفاده کرده و بهترین نوع این ماشین آلات را تولید و روانه بازار نموده اند.
یکی از مهمترین آنها تریلی پشت تراکتوری می باشد. این وسیله همانگونه که از نام آن پیداست به پشت تراکتور بسته می شود و از آن برای منتقل نمودن بارهایی با وزن های سنگین استفاده می گردد.

و اما انواع تریلی پشت تراکتور که کاربرد فراوانی در صنعت کشاورزی و باغدار دارد عبارتند از:

  • تریلی دو چرخ: این محصول یکی از پرکاربردترین و در عین حال محبوب ترین تریلی هایی است که در کشورمان از آن استفاده می شود و قیمت آن نسبت به سایر نمونه های این وسیله ارزان بوده و می تواند در مدت زمان کوتاهی بخش بسیار زیادی از بارها را از جایی به جای دیگر منتقل نماید.
  • تریلی چهار چرخ: این نوع تریلی ها برای تراکتورهای سنگین و نیمه سنگین کاربرد دارند و سالهای بسیار زیادی است که کشاورزان مناطق مختلف ایران از آن برای انجام کلیه امور خویش استفاده می نمایند.
  • تریلی شش چرخ: از این نوع تریلی برای حمل بارهای سنگین استفاده می شود و معمولاً کشتزارهای بزرگ و برخی از صنایع از مشتریان اصلی آن می باشند.

فروشنده اصلی تریلی پشت تراکتور

فروشنده اصلی تریلی پشت تراکتور در حال حاضر در کشورمان مراکز و کارخانجات مختلفی وجود دارند که به عنوان تولید کننده و تامین کننده انواع تجهیزات کشاورزی به فعالیت مشغول بوده و تمامی نیازهای مشتریان خود را از طریق مراکزی که به عنوان فروشنده اصلی تریلی در سراسر ایران فعال هستند برطرف می نمایند.
این تریلی ها با استفاده از فولاد بسیار قدرتمندی ساخته شده اند و کیفیت بالایی دارند و می توانند در برابر انواع ضربه و همچنین سایش استقامت نموده و همچنان کارایی منحصر به فرد خویش را ارائه دهند و کشاورزان با استفاده از آنها قادر هستند در کوتاه ترین زمان ممکن انواع محصولات زراعی و باغی خود را به مکان مورد نظر انتقال داده و تولیدات خود را گسترش دهند.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری