شرکت تریلی پشت تراکتوری جدید

محتوای جدول

تریلی پشت تراکتوری یکی از تجهیزات کشاورزی می باشد که می تواند در فعالیت‌های کشاورزی در سه مرحله کاشت، داشت، برداشت برای کشاورزان بسیار پرکاربرد باشد. شرکت تریلی پشت تراکتوری جدید، انواع این نمونه‌ها را با کیفیت بسیار عالی و قیمتی مقرون به صرفه در بازارهای داخلی و همچنین در بازارهای بین المللی عرضه کرده است تا خریداران بتوانند از این نمونه ها استفاده لازم را ببرند.

شرکت تریلی پشت تراکتوری جدید

جدیدترین مدل تریلی پشت تراکتوری

جدیدترین مدل تریلی پشت تراکتوری  امروزه در صنعت کشاورزی از ابزار و تجهیزات جدید و ماشین آلات جدید استفاده می کنند و همین امر سبب شده است که فعالیت های کشاورزی به راحتی صورت بگیرد. در این قسمت قصد داریم در رابطه با تریلی پشت تراکتوری جدید صحبت کنیم. این نمونه:

  •  جدید می باشد و بسیار پر کاربرد است و برای کشاورزان که حمل و نقل و جابجایی ها در فعالیت‌های کشاورزی یک کار بسیار مشکل می باشد، با این نمونه بسیار آسان شده است.
  • در تولید جدید به ظرفیت آن ها اهمیت زیادی داده شده است و تلاش کرده‌اند که ظرفیتی که برای آن ها در نظر می‌گیرند، ظرفیت بسیار بالایی باشد. به گونه‌ای که می‌توان گفت برای جابه جایی ۲۰ تن محصول این نمونه ها کارآیی دارند .
  • همچنین از مواد اولیه ای که برای نمونه ها استفاده شده است، از مواد اولیه بسیار مرغوب و محکم استفاده شده است تا بتوانند کشاورزان در طولانی مدت از آن ها استفاده کنند. ورقه فولادی که برای این تریلی ها به کار رفته است، ضخامت بسیار بالایی دارند و از جهت های مختلف می توان درب نمونه‌ها را باز کرد و این خود می‌تواند برای بارگیری انواع مواد از جمله کودها، بذرها و غیره به راحتی انجام شود.
  •   دارای جک‌ هیدرولیک هستند که قسمت جلوی تریلی در هنگام تخلیه بار به راحتی توسط این جک تخلیه می‌شود.
  • علائم ایمنی و اصول استاندارد در این نمونه ها به خوبی رعایت شده است.

قیمت فروش تریلی پشت تراکتوری تبریز

قیمت فروش تریلی پشت تراکتوری تبریز قیمت تریلی تراکتوری تبریز، بر اساس کیفیت مواد اولیه ای که برای آن در نظر گرفته شده است و همچنین کارآیی آن مشخص شده است.
در سراسر کشور در مراکز فروش نمونه، تریلی پشت تراکتوری تبریز در دسترس خریداران قرار گرفته است.
کشاورزان و خریداران می‌توانند این نمونه را به صورت عمده خریداری کنند و از قیمت مناسب آن بهره ببرند. به دلیل اینکه در فروش عمده قیمتی که برای نمونه در نظر گرفته شده است، همانند قیمت درب کارخانه می‌ماند.
در خرید و فروش مستقیم و عمده سودی که به تولید کنندگان اصلی می‌رسد، بسیار بالا است. به دلیل اینکه هیچ گونه دلال و واسطه‌گری در این میان نقشی نخواهد داشت.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری