شرکت ساخت بیل لودری چهار جک

محتوای جدول

یکی از تجهیزات کاربردی و ضروری در صنایعی مانند کشاورزی و راه سازی و … تراکتور می باشد که دارای کارایی و قابلیت های مختلفی است و یکی از آنها امکان متصل شدن ادوات مختلف کشاورزی به این وسیله نقلیه است. با اتصال بیل لودری چهار جک به این وسیله می توان بسیاری از عملیات کشاورزی را در کوتاه ترین زمان انجام داد. شرکت تولید کننده بیل لودری با استفاده از بهترین متریال آن را طراحی و تولید می کند.

شرکت ساخت بیل لودری چهار جک

مشخصات فنی بیل لودری چهار جک

مشخصات فنی بیل لودری چهار جک مشخصات فنی بیل لودری چهارجک شامل ارتفاع، ابعاد و اندازه آن، وزن کل، حجم و ظرفیت باکت، حداکثر ارتفاع تخلیه آن، عرض کاسه بیل و … می شود که با مطالعه کاتالوگ این محصول از مشخصات و ویژگی‌ های این محصول مطلع می شوید. از بیل لودری در کشاورزی، راه سازی و  پروژه های ساخت و ساز و عمرانی استفاده زیادی می شود.

این محصول قدرت بسیار خوبی در جابجایی و حمل و نقل انواع کود، پوکه های معدنی، غلات، ماسه و شن و  … دارد. با توجه به کارایی و عملکرد مطلوب بسیاری از صنایع مختلف راه سازی و کشاورزی و… از خریداران عمده بیل لودری بوده که آن را با قیمت مناسبی تهیه می کنند. قیمت بیل لودری به مواردی از جمله جنس قطعات به کار رفته در آن، برند و شرکت تولید کننده، مدل و ظرفیت، داشتن ضمانت و گارانتی و … بستگی دارد.

مرکز عرضه بیل لودری چهار جک بازو دار

مرکز عرضه بیل لودری چهار جک بازو دار یکی از مراکز عرضه و فروش بیل لودری چهار جک بازو دار با بهترین برند همین شرکت می باشد که انواع این محصول را با قیمتی مطلوب در اختیار مشتری قرار می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و قیمت محصول با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید و آنها با توجه به نیاز شما راهنمایی لازم را برای خریدی بهتر ارائه می کنند تا با شناخت و آگاهی کامل اقدام به خرید نمایید. شایان ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود.

بیل لودری تراکتور دارای مدل های مختلفی مانند. بیل لودری بازو دار، بیل لودری سه جک و بیل لودری چهار جک و … می باشد. در حال حاضر انواع بیل لودری در کارخانه های تولید کننده در شهر های صنعتی کشور با استفاده از تکنولوژی مدرن و پیشرفته طبق استاندارد های ملی و بین‌المللی و با بهره وری از پرسنل متخصص در مدل ها و طرح های جدید طراحی و تولید می شود و بسیاری از برندهای صاحب نام و معتبر توانسته اند علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی انواع این محصول را به کشورهای همسایه صادر نمایند که به دلیل کارایی مطلوب در کشورهای مقصد نیز از فروش بالایی برخوردار است.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری