شرکت عرضه تریلی سه محوره تراکتور

محتوای جدول

شرکت عرضه تریلی سه محوره تراکتور تمام تلاش خود را می کنند تا تولیدات خود را با بروزترین تکنولوژی با بکارگیری کارشناسان مجرب در این امر و همچنین کنترل کیفی تمام مراحل تولید و به بازار داخلی و خارجی چون افغانستان، تاجیکستان، عراق و … صادر نمایند. 

شرکت عرضه تریلی سه محوره تراکتور

مزایای استفاده از تریلی سه محوره

مزایای استفاده از تریلی سه محوره از جمله مزایای استفاده از تریلی سه محوره بسیار گسترده است اما در اینجا می توان به چند مورد آن به اختصار اشاره نمود که عبارتند از:

  •  حمل آسان انواع بار ها چون کاه، سنگ، علوفه، خاک و … اشاره کرد در واقع شایان به ذکر است به دلیل این که مکانیزم ساخت تریلی تراکتور ها به صورتی است که به پشت تراکتور متصل می شوند و خودشان یک وسیله خود کشش بشمار نمی روند میزان ظرفیت حمل بار توسط آن ها متفاوت می باشد و به طور معمول از دو تن به بالا است و هنگام تولید هر نوع تریلی تراکتور در کارخانه ظرفیت آن مشخص می گردد و هنگام خرید نیز باید به ظرفیت آن ها دقت کرد چرا که هر نوع از آن ها ظرفیت معین حمل بار خود را دارند و بیش از آن دچار فرسودگی می گردند. 
  • استفاده از آن ها در مکان های صعب العبور چون مناطق کوهستانی
  • با دوام چرا که از آلیاژ های بسیار مقاوم در تولید آن بکار برده شده است.
  • امکان تخلیه بار از عقب و طرفین
  • قابلیت بالا بردن محور سوم
  • استهلاک کمتر
  • مقاومت سایشی بالا دیواره داخلی

شایان به ذکر است که تمامی تریلی های سه محوره تولید شده در شرکت های تولید کننده مطابق با استاندارد با بهترین کیفیت تولید می شود و دارای ضمانت و خدمات پس از فروش نیز می باشند. 

قیمت فوق العاده تریلی سه محوره تراکتور

قیمت فوق العاده تریلی سه محوره تراکتور قیمت فوق العاده تریلی سه محوره تراکتور بسیار متفاوت است چرا که این قیمت گذاری با توجه به ظرفیت و نوع کاربرد آن ها می باشد، همچنین از سایر عوامل موثر بر قیمت این نوع ماشین آلات می توان به نوع آلیاژی که در تهیه آن مورد استفاده قرار گرفته و یا ضمانت شرکت تولید کننده اشاره نمود. 

به عنوان مثال قیمت تریلی کشنده سنگین 20 تن با کاربرد حمل و نقل تولیدات کشاورزی مانند زراعی، دامی، باغی و مصالح ساختمانی از لحاظ قیمت در مقایسه با تریلر های با ظرفیت کم و کاربرد متفاوت بالاتر می باشد. 

و یکی دیگر از عواملی که بر قیمت این نوع ادوات کشاورزی موثر است نوع آلیاژی است که در تولید آن به کار می رود که هر چه با کیفیت تر باشد در نتیجه استهلاک کمتر، ماندگاری و دوام بالا، خوردگی و سایش کمتر و … می باشد. 

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری