شرکت فروش تریلی تراکتور بجنورد

محتوای جدول

کشاورزی امروز بسیار پیشرفته‌تر از کشاورزی سال‌ها قبل است امروزه با وسایل و ابزاری که اختراع شده سعی شده است که از میزان سختی های این کار کم شود و بر میزان بازدهی آن افزوده شود.
یکی از ماشین‌هایی که در کار کشاورزی بسیار کاربردی است تراکتورها هستند با اتصال تریلی به آن‌ها استفاده از آن‌ها بیشتر هم شده است تریلی تراکتور بجنورد یکی از تریلی‌های مقاوم و با کیفیت است که از طریق شرکت فروش تریلی می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

شرکت فروش تریلی تراکتور بجنورد

مشخصات یک تریلی پشت تراکتوری خوب چیست؟

مشخصات یک تریلی پشت تراکتوری خوب چیست؟ تریلی‌های تراکتور یکی از ابزارهای بسیار مهم در کشاورزی هستند که حجم زیادی از محصولات کشاورزی را می‌توان با آن‌ها جا به جا کرد اما  این تریلی‌ها باید به گونه‌ای ساخته شوند که برای کار کشاورزی مناسب باشند.
بدنه‌ی تریلی باید از جنسی ساخته شود که بسیار مقاوم باشد چرا که در انواع شرایط آب و هوایی قرار می‌گیرد و به طور مداوم با مواد و مصالحی در تماس است که امکان زنگ زدن و فرسوده شدن آن را زیاد  می‌کند به همین دلیل تریلی باید از آهن بسیار مقاوم و ضد زنگ ساخته شود تا در دراز مدت کمتر فرسوده شود.
دیواره‌های تریلی باید بلند ساخته شود تا بتواند حجم زیادی از محصولات را در خود جای دهد اگر دیواره‌ها به اندازه کافی بلند نباشند در هنگام جا به جایی محصول امکان پراکنده شدن آن‌ها توسط باد و حرکت تراکتور زیاد است.
همین طور دیواره‌های تریلی باید به گونه‌ای ساخته شود که از هر جهت باز شود در این صورت امکان بارگیری و تخلیه محصولات راحت تر خواهد شد و بعد از هر بار بارگیری راحت‌تر می‌توان تریلی را تمیز کرد.
چرخ‌هایی که برای تریلی استفاده می‌شود باید به گونه‌ای مقاوم باشند که بتوانند حجم زیادی از بار را تحمل کنن و در زمین‌های ناهموار به آسانی جا به جا شوند بدون اینکه آسیب ببینند.
تریلی باید خیلی راحت به تراکتور اتصال پیدا کند و به راحتی قابلیت حرکت داشته باشد یعنی بتواند به راحتی در انواع زمین‌های کشاورزی مانور دهد و جا به جا شود.
همین طور باید مکان‌هایی برای نصب توری در بالای تریلی در نظر گرفته شود تا هنگام جا به جایی محصول بتواند روی آن‌ها را به توری یا پارچه‌های مخصوص پوشاند تا در مقابل باد و یا بارندگی از محصولات محافظت شود.

تولید ویژه تریلی تراکتور بجنورد

تولید ویژه تریلی تراکتور بجنورد تولید ویژه تریلی تراکتور در شهر بجنورد به‌صورت کاملا حرفه‌ای صورت می‌گیرد بنابراین برای تهیه‌ی یک تریلی تراکتور می‌توانید از طریق مرکز فروش تریلی در بجنورد اقدام کنید و تریلی مقاوم و حرفه‌ای خود را تهیه کنید.
این تریلی‌ها به طور ویژه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند و می‌توانید از کیفیت و کارایی آن‌ها اطمینان داشته باشید.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری