شرکت فروش تریلی دو محوره تراکتور تبریز

محتوای جدول

تریلی از ماشین آلات مخصوص حوزه های صنعتی و کشاورزی بوده و با آن عملیات نیمه سنگین تا سنگین را انجام می دهند. یکی از مدل های بسیار خوبی که از این چهار چرخ متحرک در شرکت فروش این سری از تجهیزات وجود داشته و قابل انتخاب می باشد؛ تریلی دو محوره تراکتور می باشد که به آن وصل شده و کارایی های بسیاری را از خود در زمینه حمل و نقل نشان می دهد.

شرکت فروش تریلی دو محوره تراکتور تبریز

تریلی دو چرخ چه خصوصیاتی دارد؟

تریلی دو چرخ چه خصوصیاتی دارد؟ تریلی دو چرخ که به آن تریلی دو محوره نیز اطلاق می گردد؛ جهت حمل و نقل های صنعتی و کشاورزی مفید واقع شده و محصولاتی از قبیل شن، ماسه، علوفه و مشابه آنها را به راحتی و با هر وزنی جابجا می نماید.
از این تریلی ها بسته به سایز و توانایی شان می توان در محیط های کاری نیمه سخت تا خیلی سخت هم استفاده به عمل آورد.
حالا اگر سوالتان این است که تریلی دو چرخ چه خصوصیات یا مشخصاتی دارد؟ می توانید با دنبال کردن گزینه های زیر به جواب سوالتان برسید:

  • مقدار ظرفیت موجود در تریلی های دو محوره، بسته به مدل آنها متفاوت خواهد بود و تقریباً تحمل وزنی که برای آنها می توان پیش بینی کرد؛ 4 تن می باشد.
  • از استانداردهای کافی برخوردار بوده و لذا بیشترین میزان کارایی را از خود در زمینه جابجایی از خود بروز خواهد داد.
  • در تریلی های دو محوره جدید، امکان تخلیه از سه طرف وجود دارد.
  • این تریلی ها به تراکتور هم قابل اتصال بوده و از قطعاتی مستحکم و غیر قابل انفصال نیز تشکیل شده است.
  • در دو مدل ترمزدار و بدون ترمز می توان این تریلی ها را مشاهده نمود.
  • در انواع طرح تور دار و ساده نیز قابل مشاهده اند.

خرید ارزان تریلی دو محوره تراکتور

خرید ارزان تریلی دو محوره تراکتور تریلی دو محوره از تریلی های پرکاربردی است که انواع تراکتورهای کشاورزی از آن بهره برده و در نتیجه اموری که وابسته به آنها می باشد را با سرعت و سهولت هرچه تمام تر به انجام می رسانند.
این تریلی ها با دارا بودن دو چرخ تقریباً بزرگ، از بازدهی و کارایی لازم حتی در شرایط کاری دشوار برخوردار بوده و تمامی عملیات حمل و نقل، بدون هیچ مشکلی توسط آنها انجام می پذیرد.

حال اگر تصمیم به خرید تریلی تراکتور دارید؛ می توانید از مدل دو محوره آن برای انتخاب بهره جویید و پیش از خرید هم لازم است نکاتی را به عنوان راهنمای خرید تریلی تراکتور در نظر بگیرید که در این صورت مزیت های بیشتری را هم حاصل خواهید کرد:

  1. بهتر است از سالم بودن چرخ های تریلی تراکتور دو محوره مطمئن شوید؛ چرا که تریلی با همه امکانات و تجهیزات خود، بدون چرخ سالم، عملکرد درستی را نخواهد داشت.
  2. تریلی هایی را انتخاب و خریداری نمایید که دارای نشان استاندارد باشند؛ در این صورت کیفیت و کارایی دلخواه را به همراه دارند.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری