شرکت فروش تریلی پشت تراکتوری جدید

محتوای جدول

شرکت فروش تریلی پشت تراکتوری جدید را با کیفیت بالا و در اندازه های کوچک و بزرگ با تنوع محصول زیاد به بازار عرضه می کند. بنابراین می توان برای دستیابی به تریلی پشت تراکتوری جدید به شرکت های مجاز فروش آن مراجعه و بهترین نمونه ها را با تنوع بالا و استاندارد لازم تهیه کرد. 

شرکت فروش تریلی پشت تراکتوری جدید

انواع تریلر پشت تراکتوری

انواع تریلر پشت تراکتوری

با پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از تراکتور و تریلی پشت تراکتوری در صنعت و کشاورزی روز به روز بیشتر احساس می شود و با استفاده از تکنولوژی های روز، سرعت عمل در کارهای کشاورزی و عملیات کاشت و برداشت بالا می رود.

از تریلی پشت تراکتوری برای حمل بار و کود به مناطق صعب العبور مزارع و باغ ها استفاده می شود که این تریلی ها در انواع گوناگون وجود دارد.

تریلر پشت تراکتور بر اساس ظرفیت بارگیری و مدل های آن ها تقسیم بندی می شود همچنین تریلی ها بر اساس تعداد چرخ تقسیم بندی می شود:

تریلی تراکتور دوچرخ که این تریلی حدوداً  سه و نیم تن توانایی بارگیری دارد.

یا تریلی تراکتور چهار چرخ که این نوع تریلی بر اساس جنس بدنه و کف از پنج تن تا هفت تن توانایی بارگیری دارد.

به طور کلی موارد زیر از اجزای تشکیل دهنده اصلی تریلی های تراکتور می باشد مانند: محور تریلی، چرخ های تریلی، زیر بندی تریلی، چفت و بست ها، بدنه و کف که تریلی ها در نوع کیفیت و مدل هر کدام از این قطعات با یکدیگر متفاوت می باشند.

مهمترین قسمتی که تریلی ها می توانند متفاوت باشند از لحاظ قطعات جک هیدرولیک در آن ها می باشد که با توجه به کیفیت این جک کیفیت تریلی نیز مشخص می شود.

تریلی ها با توجه به نوع ساختاری که دارند با هم متفاوت می باشند برای تهیه تریلی پشت تراکتوری باید دقت کنید که برای چه حجم کاری تریلی را لازم دارید و نوع مناسب آن را تهیه کنید زیرا فشار زیاد بر روی تریلی باعث می شود که خیلی زود مستهلک شود و دچار فرسودگی و از کار افتادگی گردد. 

نرخ جدید تریلی پشت تراکتوری در بازار

نرخ جدید تریلی پشت تراکتوری در بازار تریلی تراکتور از لوازم مهم و ضروری در زمینه کارهای کشاورزی و صنعتی می باشد که دارای قیمت های مختلف بر اساس نوع و کیفیت ساختاری آن می باشد.

نرخ تریلی تراکتور جدید ارتباط مستقیم با اندازه بزرگی و کوچکی تریلی دارد تریلی پشت تراکتوری از ابزار هایی است که مدت زمان زیادی در بین کشاورزان و صنعت گران مورد استفاده قرار می‌گیرد و با پیشرفت صنعت و فناوری های جدید انواع جدید آن با برند ها و کیفیت های مختلف در بازار وجود دارد.

قیمت جدید تریلی پشت تراکتوری در بازار به عواملی وابسته می‌باشد مانند: کیفیت تریلی، قابلیت ها و ویژگی های جدید، تعداد جک ها و نوع جکی که در تریلی استفاده می شود همچنین اندازه لاستیک و تعداد آن ها از عوامل مهم و تاثیرگذار بر نرخ جدید تریلی می باشد. 

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری