عرضه مستقیم تریلی پشت تراکتور دو چرخ

محتوای جدول

در عرضه مستقیم تریلی پشت تراکتور دو چرخ سعی می شود این محصول در متنوع ترین طرح و مدل ها ارائه شود تا خریدار بتواند آن را متناسب با نیاز خود و کاربرد آن تهیه کند و با ارائه باکیفیت ترین مدل ها نیز رضایتمندی مشتریان کسب شده است، مشتری نیز می تواند ضمن اطمینان از کیفیت ها با خرید بدون واسطه از هزینه های اولیه خود بکاهد و سود خوبی را نیز بدست آورد.

عرضه مستقیم تریلی پشت تراکتور دو چرخ

مشخصات فنی تریلی پشت تراکتور دو چرخ

مشخصات فنی تریلی پشت تراکتور دو چرخ تریلی پشت تراکتوری دو چرخ از تجهیزات مهمی است که در باربری ها نقش موثری دارد و دیواره های آن قابل باز شدن را داشته و به دلیل بلند بودن بر ظرفیتش افزوده شده است، همچنین بر بالای این دیواره ها نیز می توان توری هایی را نصب نمود تا با آن بتوان بار بیشتری را بالاخص در صنایع کشاورزی حمل نمود.

تریلی های تراکتور دارای کفی های تقویت شده ای است که مقاومت آن را در برابر بارهای سنگین و خشن زیاد نموده بوده و ترمز آن نیز بسته به مدل در دو نوع مکانیکی و هیدرولیکی می باشد که نوع هیدرولیکی از مدل های جدید با ایمنی بالا بوده است، لذا لاستیک های آن نیز بسیار آجدار و با قطر بالایی است به گونه ای که در برابر جاده های سنگلاخی و کوهستانی مقاوم می باشد.

تریلی تراکتور از چراغ برق خطر برخوردار بوده و به گونه ای ساخته شده که قابلیت نصب بر روی انواع تراکتورها را دارد و جنس بدنه نیز از فولاد و آهن بوده که تقویتی هایی از جنس آهن در فواصل مشخص در دیوار آن نصب شده بنابراین بر مقاومتش افزوده شده است، برخی مدل ها نیز نردبانی دارد که براحتی می توان به داخل آن وارد شد.

قیمت انواع تریلی پشت تراکتور دو چرخ

قیمت انواع تریلی پشت تراکتور دو چرخ قیمت تریلی تراکتور دو چرخ در بازار بسته به عوامل مختلفی فرق دارد که کیفیت قطعات به کار رفته در آن، ابعاد، ضخامت دیوار تریلی، کیفیت لاستیک و نوع ترمز در نرخ آن تاثیر بسزایی دارد، همچنین به علت اینکه در مدل های این دستگاه تنوع زیادی وجود دارد قیمت های آن نیز بسته به مدل مشخص می شود.

قیمت عرضه تریلی تراکتور نیز بسته به نحوه خرید متفاوت بوده به گونه ای که اگر عمده و بدون واسطه تهیه شود ارزانتر خواهد بود، تریلی تراکتور بسته به ابعاد دارای ظرفیت های مختلفی بوده و مصارف و کاربردهای زیادی دارد که از آن می توان در صنعت کشاورزی، صنایع تولیدی، ساخت و ساز، راه سازی، معادن و … استفاده نمود.

تریلی تراکتور با رنگ الکترواستاتیک کوره ای پوشش داده شده که آهن آن از استحکام و دوام بالایی برخوردار است و در برابر سایش، فشار، ضربه و خوردگی مقاومت دارد.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری