عمده فروش تریلی یک محوره تراکتور

محتوای جدول

از ادوات بسیار ضروری برای انتقال مواد مختلف مانند خاک، کود، کیسه ها و بسیاری مواد دیگر در زمین های کشاورزی تریلی تراکتور می باشد. این ادوات در انواع اندازه و با ظرفیت های گوناگون در بازار وجود دارند و در انواع مختلف یک، دو و سه محور تولید شده اند.

آیا می دانید انواع تریلی تراکتور کدامند و چگونه می تواند نوع تریلی یک محوره تراکتور را از عمده فروشی این محصول تهیه نمود؟

عمده فروش تریلی یک محوره تراکتور

انواع تریلی تراکتور در بازار

انواع تریلی تراکتور در بازار

با توجه به این که از تریلی برای انجام کارهای مختلف استفاده می شود به عنوان مثال ممکن است هدف از کاربرد تریلی تراکتور انتقال خاک یا علوفه باشد انواع مختلف با ظرفیت های گوناگونی از این وسیله در بازار تولید شده است. 

همچنین تفاوت انواع تراکتور در قدرت و نیروی موتور موجب شده است که متناسب با آن تریلی های کوچک و بزرگ ساخته شود. 

تریلی های عرضه شده در بازار ممکن است تولید داخل یا وارداتی باشند. از نمونه های وارداتی می توان به تریلی تراکتور خارجی کشورهای ترکیه و روسیه اشاره کرد که نسبت به نمونه های داخلی قیمت بالاتری دارند.

تراکتورهای باغی یک نمونه از انواع این ادوات بوده که سایز و ظرفیت کوچک تری نسبت به بقیه دارند و یک محوره می باشند و کارکرد آنها بیشتر برای انتقال مواد در داخل باغ از جمله کود، خاک و میوه می باشد و دارای ظرفیت 1.5 تن می باشند.

تریلی های بزرگتر از نوع باغی به صورت دو چرخ یا چهار چرخ وجود دارند و ظرفیت حمل بار از 3.5 تن تا 8 تن را دارا می باشند و به وسیله تراکتورهای سنگین و نیمه سنگین جا به جا می شوند.

نوع دیگری از این تریلی ها مخصوص حمل علوفه می باشند که ارتفاع دیواره های فلزی آنها زیاد می باشد تا بتوان حجم بیشتری از علوفه را در آن جای داد.

شرکت پخش تریلی یک محوره تراکتور

شرکت پخش تریلی یک محوره تراکتور

فروشگاه های عرضه کننده انواع ادوات و تجهیزات کشاورزی که در این زمینه به ارائه خدمات به کشاورزان و باغداران مشغول هستند. همچنین کسانی که صادرات انواع این ادوات ساخت داخل کشور را به کشورهای همسایه انجام می دهند با استفاده از تریلی یک محوره تراکتور می توانند به کسب و کار خود رونق ببخشند.

جهت خرید این وسیله می توانید با شرکت پخش تریلی یک محوره تراکتور ارتباط برقرار کرده و با اطلاع از مشخصات و قیمت این وسیله نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

این شرکت سفارش های اخذ شده را در کوتاه ترین زمان ممکن به آدرس های اعلام شده در هر گوشه ایران ارسال می کند و برای خریدارانی که به صورت عمده این نوع تریلی را سفارش می دهند تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری