فروش انواع تریلی دو محوره تراکتور حرفه ای

محتوای جدول

امروزه از انواع ماشین ها در صنعت کشاورزی استفاده می‌شود. یکی از این ماشین ها تریلی دو محوره تراکتور می‌باشد که کاربرد های فراوانی دارد و از دیرباز در اشکال مختلف مورد استفاده قرار می‌گرفته است و با پیشرفت تکنولوژی، این ماشین ها نیز دستخوش تغییراتی شده اند. فروش انواع تریلی تراکتور مشهد در کارخانه های تولید کننده این محصولات با قیمتی مناسب انجام می‌گیرد. آن ها همچنین تریلی های خود را از طریق سایت های اینترنتی نیز به فروش می‌رسانند. 

فروش انواع تریلی دو محوره تراکتور حرفه ای

اندازه انواع تریلی تراکتور

اندازه انواع تریلی تراکتور در هنگام خرید انواع تریلی های تراکتور باید به برخی نکات مهم توجه داشت تا بتوان بهترین و مناسب ترین ماشین ها را خریداری کرد.

در اینجا به برخی ویژگی های مهم این محصولات اشاره خواهیم کرد.

یکی ار مهم ترین ویژگی ها نوع و مدل این ماشین ها می‌باشد که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارا می‌باشند.

این ماشین ها در انواع تک محوره، دو محوره و سه محوره تولید می‌شوند و هر کشاورز باید متناسب با کار خود یکی از این ماشین ها را انتخاب کند. این ماشین ها طوری طراحی شده اند که بعضی تخلیه از بغل دارند و برخی دیگر تخلیه از عقب که هرکدام برای بار های خاصی طراحی شده اند.

از دیگر ویژگی های مهم این ماشین ها اندازه ی آن ها می‌باشد. در حقیقت این ماشین ها با توجه به اندازه و ظرفیتی که دارند در انواع دو چرخ، چهار چرخ و شش چرخ مورد استفاده قرار می‌گیرند. هرچه تعداد چرخ ها بیشتر باشد به این معناست که اندازه تریلی نیز بزرگ تر می‌باشد تا بتواند محصول بیشتری را در خود جای داده و حمل کند. اندازه لاستیک ها نیز با توجه به بزرگ یا کوچک بودن تریلی، دارای اندازه ها و وزن های متفاوت هستند و در انواع 1/5 تنی، 4 تنی، 5 تنی و 7 تنی تولید می‌شوند تا ظرفیت نگه داشتن تریلی و بار را بر روی خود را داشته باشند. 

ارزانترین قیمت تریلی دو محوره تراکتور

ارزانترین قیمت تریلی دو محوره تراکتور برای اطلاع از قیمت های تریلی های دو محوره می‌توان به سایت های اینترنتی موجود که تولید کنندگان برای معرفی بیشتر و فروش آن ها به مشتریان، طراحی کرده اند مراجعه نمود و از آخرین و ارزان ترین قیمت های این نوع ماشین مطلع شد. ارزان ترین و با کیفیت ترین تریلی تراکتور ها را می‌توان به صورت عمده از تولید کنندگان خریداری نمود. به همین ترتیب می‌توان به این سایت ها مراجعه کرده و ماشین مورد نیاز خود را انتخاب کنید و سفارش دهید. در این سایت ها کارشناسان و مشاوران به صورت آنلاین برای انتخاب بهترین ماشین ها شما را راهنمایی می‌کنند. 

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری