فروش تریلی پشت تراکتوری یک محور

محتوای جدول

تریلی پشت تراکتوری یک محور از جمله محصولات گروه صنعتی ما می باشد. گروه تولیدی ما دارای سابقه ایی طولانی و درخشان در حوزه تولید ادوات کشاورزی می باشد. تریلی های پشت تراکتوری دارای ظرفیت های 3، 5 و 10 تن است که در دو نوع تک محور و دو محور تولید می شوند. ما با تولید این محصول با بهترین کیفیت طراحی و بهره گیری از متریال درجه یک آماده فروش انواع تریلی پشت تراکتوری به ویژه تریلی پشت تراکتوری یک محور در سراسر کشور هستیم.

فروش تریلی پشت تراکتوری یک محور

موارد استفاده تریلی پشت تراکتوری یک محور

موارد استفاده تریلی پشت تراکتوری یک محور  تریلی تراکتور از دیرباز در حوزه های متنوعی چون کشاورزی، دامداری، راه سازی و … مورد استفاده قرار می گرفته است. این محصول از جمله بهترین وسایل جهت انتقال بار  در مزارع کشاورزی، دامداری ها و مراکز پرورش طیور و … می باشد. بسته به نوع کاربرد تریلی پشت تراکتور دارای انواع مختلفی و سایزهای کوچک و بزرگ می باشند. لازم به ذکر است نوع مرغوب این محصول از بهترین فلزات تولید می شود. گفتنی است بسته به نوع این تریلی ها ظرفیت حمل بار از ۳ تن تا بالای ۲۰ تن می باشد.  کاربرد انواع مختلف آن به اختصار به شرح زیر است:

  • جهت حمل و نقل خاک و کود
  • جهت حمل کردن محصولات کشاورزی
  • جهت حمل نمودن دام و طیور
  • برای حمل نمودن ابزار آلات کار
  • برای حمل کردن خوراک دام و طیور نظیر کاه، یونجه

ما به عنوان یکی از عمده تولیدکنندگان و عرضه کنندگان انواع ادوات کشاورزی در سطح کشور، فروشنده تریلی پشت تراکتوری برای حوزه های گوناگون می باشیم. مشاوران فروش ما آماده ثبت سفارش خرید این محصول پرکاربرد می باشند.

خرید تریلی پشت تراکتوری یک محور

خرید تریلی پشت تراکتوری یک محور

 گروه تولیدی صنعتی ما با تولید و عرضه انواع ادوات کشاورزی پیوسته در تلاش است محصولاتی کاربردی با کیفیت به مشتریان خود عرضه نماید. از همین روی دارای جایگاهی ویژه در بازار ادوات کشاورزی می باشد.  به جهت کاربرد گسترده تریلی های پشت تراکتوری در حوزه های مختلف شرکت ما دست به عرضه انواع این محصول زده است. این تریلی ها در انواع مختلف بغل تخلیه، تخلیه به پشت، تخلیه به سه طرف، به صورت لبه دار، لبه بلند، مسقف، در طرح های گوناگون عرضه می شود.

تولیدات ما توسط نمایندگان ما درشهرهای مختلف عرضه می گردد. نمایندگای های ما محصولات گوناگون با کیفیت های متفاوت و با قیمت های تولیدی را به فروش می رسانند. لذا کلیه متقاضیان خرید تریلی پشت تراکتوری اعم از کشاورزان، دامداران و… می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با با مشاوران فروش و یا نمایندگی های مجاز ما در تماس باشند.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری