فروش ویژه تریلی پشت تراکتوری ترمز هیدرولیک

محتوای جدول

یکی از مهمترین تجهیزاتی که می ‌تواند عملکرد تراکتور ها را چند برابر کند و برای باربری در محصولات کشاورزی به کار برده شود تریلی پشت تراکتوری ترمز هیدرولیکی می باشد که در صنعت کشاورزی متقاضیان بسیار زیادی دارد و کارایی فراوانی دارد. فروش ویژه این محصول در مدل های مختلفی از طریق وب سایت ما به صورت غیر حضوری و آنلاین امکان پذیر است.

فروش ویژه تریلی پشت تراکتوری ترمز هیدرولیک

مشخصات اصلی تریلی ترمز هیدرولیک

مشخصات اصلی تریلی ترمز هیدرولیک  تهیه محصولات کشاورزی معمولاً ابزار و ماشین آلات زیادی به کار گرفته می‌شود تا محصول نهایی به دست ما برسد.

تراکتور ها کاربرد های فراوانی دارد و برای شخم زدن و جابجایی مواد استفاده می‌شوند تریلی پشت تراکتوری معمولاً برای جا به جا کردن بار استفاده می‌شوند و در ابعاد مختلفی وجود دارند که می توانند وزن های متفاوتی را جابجا کند.

 تریلی پشت تراکتوری معمولاً در انواع مختلفی وجود دارد به صورت سه چرخ و چهارچرخ، هشت چرخ و بیشتر فعالی می کند.

 این تریلی معمولاً یکی از کاربردی ترین تجهیزات کشاورزی می باشد که می تواند در سرعت‌ دادن به امور کشاورزی بسیار کمک کننده باشد.

 امروز نسل جدیدی از این تریلی های پشت تراکتوری به وجود آمده که دارای ترمز هیدرولیک می باشد.

این ترمز ها باعث شده تا عملکرد و فعالیت این محصولات چند برابر شود و اطمینان راننده را در رانندگی بیشتر کند.

این تریلی ها نسبت به میزان باری که حمل می کنند تعداد چرخشان  متفاوت می باشد. به طوری که دیده می‌شود تریلی های پشت تراکتوری تا ۸ چرخ می توانند ۲۰ تن بار را به خوبی جابجا کند.

برای فعالیت درست و به جای این تریلی ها معمولا از ترمزهای هیدرولیکی استفاده می‌شود که می‌تواند در کوتاهترین زمان ممکن بهترین عملکرد را به این دستگاه القا دهد.

قیمت استثنایی تریلی پشت تراکتوری ترمز هیدرولیک

قیمت استثنایی تریلی پشت تراکتوری ترمز هیدرولیک شرکت ما توانسته با استفاده از بهترین مواد اولیه زیر نظر استاندارد های جهانی و متخصصان بهترین تریلی پشت تراکتوری ترمز هیدرولیکی را تولید کند و از لاستیک های بسیار مقاوم و با کیفیت تهیه شده‌اند که کنترل کیفی شده اند و می توانند خیال شما را از خرید راحت کنند.

همچنین متناسب با وزن باری که می خواهید با آن جا به جا کنید در مدل ‌های مختلفی عرضه می ‌شود.

ترمز هیدرولیکی آن ها توانسته کیفیت آن ها را بالا ببرد.

 شما می توانید برای خرید این ابزار کشاورزی از طریق وب سایت اقدام کنید و بهترین و با کیفیت ترین تریلی را برای خود تهیه کنید‌

 برای مشاهده قیمت استثنایی تریلی ترمز هیدرولیکی از طریق سایت ما اقدام کنید و با خرید در حجم عمده  از تخفیف ویژه ای بهره مند شوید.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری